اخبار فناوری

رندر جدید سامسونگ گلکسی A14 همان بریدگی قطره اشکی را نشان می دهد

قبل از این رندر گلکسی A14 ما سامسونگ را با بریدگی Infinity-U دیده‌ایم. تلفن های همراه مقرون به صرفه سامسونگ معمولاً از بریدگی U شکل استفاده نمی کنند، اما بریدگی قطره ای یا V شکل روی صفحه نمایش خود دارند. به همین دلیل شایعه قبلی کمی عجیب، اما امیدوارکننده بود. با این حال، رندر جدید امروز سامسونگ گلکسی A14 همان بریدگی قطره اشکی را نشان می دهد.

رندر جدید سامسونگ گلکسی A14

طراحی جدید گوشی هوشمند مقرون به صرفه سامسونگ، i.e. گلکسی A14 به صورت رندر منتشر شد. گفته می شود این گوشی در نیمه اول زمستان 1401 وارد بازارهای جهانی می شود.

جای تعجب ندارد که جانشین گلکسی A13 گلکسی A14 نامیده شود. لازم به ذکر است که سامسونگ ممکن است به زودی تاریخ عرضه گلکسی A14 را اعلام کند و شاید تنها با انتشار خبری بدون برگزاری مراسم رونمایی خاص ارائه شود.

سامسونگ گلکسی A14 در چندین بازار از جمله هند عرضه خواهد شد. طبق گزارش MySmartPrice، قیمت گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A14 در هند می تواند به 181 دلار برسد.

به نظر می رسد گلکسی A14 از طراحی جدید سامسونگ استفاده می کند، بدون هیچ جزایر دوربین. در اینجا در قسمت پشتی گلکسی A14 سه حلقه دوربین کمی بیرون زده و یک ماژول فلاش LED در کنار دوربین ها مشاهده می کنیم.

Galaxy A14 - رندر غیر رسمی

گلکسی A14 – رندر غیر رسمی

همانطور که در بالا گفتیم، صفحه نمایش دارای یک بریدگی قطره ای برای دوربین سلفی است. حاشیه های اطراف صفحه نمایش مناسب است، اما گوشی دارای چانه ضخیم است. علاوه بر این، لبه سمت راست دکمه های صدا و پاور را در خود جای داده است.

دکمه پاور احتمالاً به عنوان خواننده اثر انگشت نیز عمل خواهد کرد. علاوه بر این، جک 3.5 میلی متری هدفون، پورت USB-C و خروجی بلندگو در پایین قرار دارند.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر سامسونگ گلکسی A14 هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا