اخبار فناوری

هواوی پی 60 با سیستم عامل هارمونی 3.1 عرضه خواهد شد

مدت زیادی است که شایعاتی در مورد سری هواوی P60 می شنویم. حتی اخباری مبنی بر عرضه همزمان این دستگاه با هواوی میت 60 به گوش می رسد اما جدیت اخبار هواوی میت 60 نسبت به پی 60 کمتر است. آخرین اخبار این را به ما می گوید هواوی پی 60 با سیستم عامل هارمونی 3.1 فراهم خواهد شد.

هواوی پی 60 با سیستم عامل هارمونی 3.1

هواوی در حال حاضر در حال تکمیل آخرین تلفن همراه پرچمدار خود، سری هواوی P60 است. این سری حداقل دارای دو مدل Huawei P60 و Huawei P60 Pro خواهد بود. با نزدیک شدن به تاریخ انتشار این سری، جزئیات بیشتری در مورد دستگاه ها منتشر خواهد شد.

به گفته یک منبع چینی، مدل جدید گوشی هواوی AL00 رویت شده است و در کمال تعجب این دستگاه از سیستم عامل جدید HarmonyOS 3.1 بهره می برد.

با توجه به گزارشات تا کنون، گوشی جدید احتمالا بخشی از سری هواوی P60 خواهد بود. انتظار می رود این سری پرچمدار در رویداد MWC 2023 که در ماه مارس برگزار می شود به نمایش گذاشته شود. هواوی از همان ابتدا تعهد خود را به رویداد امسال اعلام کرده است و نشانه هایی وجود دارد که این شرکت از جدیدترین پرچمدار خود در این رویداد رونمایی خواهد کرد.

هیچ نظر دقیقی در مورد تغییرات سیستم عامل HarmonyOS 3.1 وجود ندارد. با این حال، با قضاوت بر اساس نام جدید، احتمالاً به‌روزرسانی جدید باید بر رفع اشکال، پایداری، رابط کاربری روان و بهبود عملکرد و سازگاری تمرکز کند. علاوه بر این، به‌روزرسانی جدید ویژگی‌های جدیدی را برای سری هواوی P60، به‌ویژه مواردی که مربوط به Huawei Xmage است، به ارمغان می‌آورد.

در واقع، در طی کنفرانس توسعه دهندگان Huawei 2022 یا HDC 2022، HarmonyOS 3.1 به عنوان نسخه توسعه دهنده ارائه شد که بهبودهای زیبایی شناختی و تجربیات تعاملی جدیدی را برای دستگاه های تلفن همراه معرفی می کند. با این حال هواوی نسخه نهایی این رابط کاربری را اعلام نکرده است.

نظر شما چیه؟ بعید نیست که پرچمدار جدید با سیستم عامل جدید عرضه شود.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا