اخبار فناوری

با نصف قیمت هم گوشی بخرید و هم آن را بیمه کنید؛ رویایی که با کد تخفیف‌ها حقیقی شد!

سال‌هاست که به دلیل توسعه‌ی اینترنت و ایجاد فضایی مناسب برای فروش آنلاین محصولات و کالاها، فروشگاه‌ها و مجموعه‌های زیادی مثل اسنپ شاپ، دیجی کالا، بیمه بازار و… به صورت آنلاین و مجازی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. خیلی از این مجموعه‌ها و فروشگاه‌های آنلاین فقط به صورت مجازی فعالیت می‌کنند اما بسیاری از آن‌ها مثل اکالا و مواردی نظیر آن در کنار فروش به صورت حضوری، فروش آنلاین را نیز به مجموعه‌ی خود اضافه کرده‌اند.

موارد متنوعی باعث افزایش مشتریان یک مجموعه می‌شود که البته مهم‌ترین آن کیفیت مناسب خدمات یا کالایی است که به مردم ارائه می‌کنند و این موضوع تاثیر بسزایی در افزایش رضایت مشتریان دارد. مواردی مثل ارائه‌ی کوپن یا تخفیف‌های متنوع مثل کد تخفیف دیجی کالا ارسال رایگان، ارتباط خوب با مشتریان و… هم مشخصاً باعث افزایش فروش و رسیدن به درآمد مطلوب می‌شود.

گاهی ممکن است شما فراموش کنید وب سایت یا اپلیکیشن مورد استفاده خود را به صورت مداوم چک کنید تا از جدیدترین تخفیف‌ها آگاه شوید، سایت موپُن این مشکل را برای شما برطرف کرده‌است و شما می‌توانید با روشن کردن آیتم اطلاع‌ رسانی سایت یا فروشگاه مورد نظرتان، از جدیدترین و به روزترین تحفیف‌ها آگاه شوید و بتوانید خریدی هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

کد تخفیف چیست و چگونه می‌توان آن را دریافت کرد؟

رسیدن به درآمد مطلوب و افزایش تعداد مشتریان یک مجموعه یکی از دغدغه‌های تمام صاحبان مشاغل است و فروشگاه‌های آنلاین برای جذب مشتری جدید و یا حتی برای افزایش رضایت مشتریان ثابت خود، تخفیف‌های متنوع و خلاقانه را به کاربرانشان ارائه می‌کنند. این موضوع می‌تواند راه‌کاری مناسب و موثر باشد.

ارائه‌ی تخفیف همیشه برای مشتریان جذاب است و آنان را به خرید بیشتر ترغیب می‌کند پس هر چقدر این تخفیف‌ها هیجان‌انگیزتر و خلاقانه‌تر باشد قطعاً باعث جذب مشتریان بیشتری می‌شود.

روش‌های متنوعی برای ارائه‌ی این تخفیف‌ها وجود دارد، برای مثال گاهی برخی فروشگاه‌ها برای خرید بعدی شما آیتمی تحت عنوان جایزه‌ی خرید بعدی را در نظر می‌گیرند، با استفاده از این گزینه مقداری از مبلغ کل فاکتور شما کسر می‌شود و به عنوان تخفیف برای سفارش بعدی از همان مجموعه می‌توانید از آن استفاده کنید. این کار باعث می‌شود مشتریان به ثبت سفارش دوباره از یک مجموعه ترغیب شوند و طبق آمارهای به دست‌آمده این مدل تخفیف، تاثیر زیادی در فروش بیشتر و مداوم فروشگاه‌های آنلاین داشته‌است.

با مراجعه به سایت موپُن می‌توانید تقریباً کد تخفیف اکثر فروشگاه‌ها و اپلیکیشن‌های ایرانی و آنلاین را پیدا کنید و در هنگام خرید از آن استفاده نمایید تا خریدی لذت‌بخش همراه با تخفیفی بی‌نظیر را تجربه کنید. برای دسترسی سریع‌تر به کدهای تخفیف مجموعه‌ی مورد نظر می‌توانید نام مجموعه و یا بخش مورد نظر را سرچ کنید. برای مثال می‌توانید عبارت کد تخفیف اسنپ شاپ، کد تخفیف بیمه بازار، کد تخفیف دیجی کالا و… را جست‌وجو نمایید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن لیست کدهای تخفیف قابل استفاده و موجود فروشگاه مورد نظرتان به شما نمایش داده‌شود.

خرید گوشی همراه با تخفیف

خرید تلفن همراه هوشمند خوب و باکیفیت یکی از کارهای دشوار و سخت است. از یک طرف پیدا کردن مناسب‌ترین قیمت برای هر محصول و از طرفی دیگر پیدا کردن فروشگاه یا مغازه‌ای که بتوان به آن اعتماد کرد و با خیال راحت گوشی تلفن همراهتان را از آنجا خریداری کرد، ریسک‌پذیر می‌باشد. فروشگاه‌های اینترنتی زیادی ارائه دهنده‌ی وسایل الکترونیکی هستند و می‌توانید از آنها خرید کنید.

برای مثال شما با مراجعه به وب سایت یا اپلیکیشن‌های متنوع و انتخاب گزینه‌ی موبایل از دسته‌بندی‌های این برنامه می‌توانید انواع گوشی‌های تلفن همراه را مشاهده و به همراه کدهای تخفیفی که سایت موپُن به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده‌است با بهترین قیمت و با خیال نسبتاً راحت با توجه به خدمات موجود، گوشی مورد علاقتان را خریداری کنید.

علاوه‌بر خرید گوشی با قیمت مناسب، بیمه کردن تلفن همراه نیز یکی از مواردی است که باعث آرامش خاطر بیشتر شما خواهد شد. در ادامه به نحوه‌ی دریافت بیمه موبایل از سایت بیمه بازار می‌پردازیم و مراحل آن را به طور کامل به شما توضیح خواهیم داد.

چگونه گوشی خود را به شکل اینترنتی بیمه کنیم؟

امروزه بسیاری از کارها و خریدهایی که قبلاً برای انجام دادن آنها حتماً باید به صورت حضوری به فروشگاه‌ها، ادارات و… مراجعه می‌کردیم، به راحتی و به دور از هیاهوی شهر و تنها با چند کلیک از منزل، محل کار، دانشگاه و… امکان‌پذیر است. این امر در سال‌های اخیر با توجه به توسعه و افزایش امکانات اینترنت و فضای مجازی بسیار رواج یافته‌است.

یکی از کارهایی که در چند سال اخیر به راحتی و اینترنتی انجام می‌شود خرید بیمه‌های متنوع مثل بیمه بدنه خودرو، بیمه شخص ثالث، بیمه آتش‌سوزی، بیمه سرقت و… می‌باشد. اپلیکیشن‌ها و وب سایت‌های زیادی برای این کار طراحی و راه‌اندازی شده‌اند که می‌توان به بیمه بازار به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین این پلتفرم‌ها اشاره کرد.

بیمه بازار از سال 1395 و با همکاری جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف، به عنوان اولین استارتاپ صنعت بیمه طراحی و راه‌اندازی شد. بیمه بازار مجموعه‌ای است که در آن می‌توانید انواع بیمه‌ها را از شرکت‌های مختلف با یکدیگر مقایسه و پس از کسب اطلاعات لازم، مناسب‌ترین بیمه را برای خود سفارش دهید. تا قبل از سال 95 و تاسیس شرکت بیمه بازار امکان مقایسه انواع بیمه از شرکت‌های متنوع و معتبری که زیر نظر بانک مرکزی فعالیت کنند، در عمل غیر ممکن بود.

برای این کار فردی که قصد خرید یک بیمه را داشت باید به صورت حضوری به دفاتر بیمه‌های متنوع در سراسر شهر مراجعه می‌کرد و قیمت‌ها، شرایط پرداخت بیمه به صورت قسطی و… را به صورت حضوری بررسی می‌کرد که این کار نیاز به زمان و انرژی زیادی دارد.

اما امروزه شما به راحتی با مراجعه به وب سایت بیمه بازار می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین نوع بیمه را به همراه کد تخفیف بیمه بازار خریداری کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیمه‌نامه فیزیکی (کاغذ بیمه‌نامه) به آدرس انتخاب‌شده از طرف شما (به صورت رایگان) ارسال شود.

خرید بیمه یکی از کارهایی است که نیاز به آگاهی کامل دارد و باید درباره‌ی تمام بیمه‌ها و شرایط هرکدام اطلاعات کافی داشته‌باشید تا بتوانید با توجه به شرایط خود، بهترین نوع بیمه را انتخاب کنید و در نهایت از این انتخاب خود سود کافی را ببرید. بیمه بازار برای تمام بیمه‌هایی که می‌توانید از آن تهیه کنید توضیحات کامل و جامعی نوشته‌است تا با خواندن این توضیحات بتوانید به بهترین نوع ممکن این فرآیند را به اتمام برسانید. همچنین این مجموعه در تمام مراحل خرید بیمه کنار شماست تا در صورت بروز مشکل، به سرعت به شما کمک کند.

تعمیر گوشی با بیمه

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خریداران گوشی تلفن همراه، علاوه‌بر سرقت، نگرانی برای هزینه‌های تعمیرات گوشی (در صورت آسیب به تلفن همراه) است. گاهی اوقات گوشی شما با مشکلی مواجه می‌شود که هزینه‌‌ی تعمیرات آن بالاست و فرد توان مالی پرداخت هزینه را به صورت یک‌جا ندارد، در این موارد است که استفاده از بیمه تلفن همراه به شدت کاربرد دارد.

بیمه تلفن همراه مواردی مثل سرقت موبایل، نفوذ مایعات و آب خوردگی، ضربه فیزیکی و شکستگی (سقوط از ارتفاع)، نوسانات ولتاژ برق و… راشامل می‌شود که در هنگام بروز این مشکلات شما می‌توانید از بیمه تلفن‌همراه خود استفاده کنید و از پرداخت هزینه‌های سنگین به صورت یک‌جا برای تعمیر موبایلتان بپرهیزید. تفاوت گارانتی و با بیمه بسیار زیاد است و هرکدام مزیت‌های مختص به خود را دارند.

از مهم‌ترین این تفاوت‌ها می‌توان به این نکته اشاره کرد که شما زمانی می‌توانید از گارانتی استفاده کنید که گوشی به صورت خودکار آسیب دیده‌باشد و ضربه خوردگی، نفوذ مایعات و… را شامل نمی‌شود. اما بیمه تلفن همراه تمام این موارد را شامل می‌شود و شما در هنگام بروز این مسائل می‌توانید از بیمه‌ی تلفن همراه خود استفاده کنید. البته واضح است که تبصره‌ها و ماده‌های بیمه‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است و شما در هنگام خرید باید به این نکته توجه کنید و طبق نیازتان مناسب‌ترین بیمه را بخرید.

سایت‌ها و شرکت‌های متنوع، انواع مختلفی از بیمه تلفن همراه را ارائه‌ داده‌اند که شما با مراجعه به سایت بیمه بازار می‌توانید قیمت و تبصره‌های این بیمه‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت خرید خود را ثبت نمایید با کد تخفیف بیمه بازار هم هزینه‌های خود را کاهش دهید.

گاهی شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی بیمه، برای خدمات خود تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای در نظر می‌‌گیرند که با استفاده از آن سود بسیار زیادی خواهید کرد. اگر قصد دارید تلفن همراه خود را با بهترین و مناسب‌ترین قیمت ممکن بیمه کنید و در برابر حوادث احتمالی از آن محافظت کنید، کافی است به سایت موپُن مراجعه کنید تا کدهای تخفیف متنوع و هیجان‌انگیز سایت بیمه بازار را مشاهده و به صورت کاملاً رایگان دریافت کنید. با این ‌کار می‌توانید خرید یک بیمه با تخفیف بی‌نظیر را تجربه کنید.

جمع‌بندی

خرید بیمه‌ای با حداکثر میزان تخفیف باعث رضایت بیشتر مشتریان می‌شود. با مراجعه به سایت موپُن می‌توانید کدهای تخفیفی که سایت‌های مختلف ارائه دهنده‌ی بیمه روی خدمات خود گذاشته‌اند (مثل سایت بیمه بازار) را مشاهده نمایید و در هنگام خرید از این کد استفاده کنید تا از تخفیف‌های بی‌نظیر و هیجان‌انگیز آن بهره‌مند شوید.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/28/%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D8%B5%D9%81-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%87%D9%85-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%A8%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D9%87%D9%85-%D8%A2%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D9%87/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا