اخبار فناوری

ردمی توربو ۳ با ۱۶ گیگابایت رم در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

عرضه ردمی توربو ۳ در کشور چین تایید شده است. این اولین گوشی از سری Redmi Turbo شیائومی است. این تلفن هوشمند با ۱۶ گیگابایت حافظه رم در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده؛ با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

ردمی توربو ۳ با تراشه Snapdragon 8s Gen 3 در راه است

ردمی توربو ۳ با شماره مدل 24069RA21C در پایگاه داده Geekbench (نسخه ۶.۲.۲) ظاهر شده است. این تلفن هوشمند در تست تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز ۱,۹۸۱ شده؛ و در تست چند هسته‌ای امتیاز ۵,۵۲۶ را ثبت کرده است. این گوشی آینده ردمی از تراشه اسنپدراگون ۸ اس نسل ۳ بهره می‌برد. نسخه ۱۶ گیگابایت حافظه رم این دستگاه در بنچمارک Geekbench مشاهده شده؛ انتظار می‌رود که Redmi Turbo 3 در پیکربندی های دیگری نیز قابل تهیه باشد. این گوشی هوشمند با برخورداری از اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید.

داده های بنچمارک Geekbench

دیروز بود که Redmi Turbo 3 به عنوان گوشی میان‌رده جدید این شرکت تأیید شد. پیش از این، تلفن های هوشمند سری Turbo بخشی از سری Redmi Note بودند. آخرین دستگاه از این سری، «ردمی نوت ۱۲ توربو» نام داشت. هم اکنون اما شیائومی در حال تغییر ساختار خط تولید خود است و گوشی های با پسوند توربو یک سری مجزا را تشکیل می‌دهند. از سوی دیگر، همچنان سری میان‌رده Note (با هدف ارائه ویژگی های مشابه گوشی های پرچمدار) به کار خود ادامه می‌دهد.

ردمی توربو ۳ در ماه گذشته میلادی با پشتیبانی از شارژ سریع ۹۰ واتی، در میان داده های گواهینامه 3C چین مشاهده شد. اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که این تلفن هوشمند آینده ردمی از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش OLED با وضوح 1.5K باشد.

خانواده جدید گوشی‌های ردمی با نام Turbo عرضه خواهند شد

این موضوع به طور رسمی تأیید نشده، اما انتظار داریم که Redmi Turbo 3 در اواخر ماه جاری میلادی در کشور چین معرفی شود. احتمالا این تلفن هوشمند با نام POCO F6 راهی بازار جهانی خواهد شد.

نظر شما درباره این Redmi Turbo 3 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/02/%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A8%D9%88-%DB%B3-%D8%A8%D8%A7-%DB%B1%DB%B6-%DA%AF%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B1%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D9%86%DA%86%D9%85%D8%A7%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا