اخبار فناوری

رندر موتورولا ریزر اولترا نمایشگر کاور بزرگ و رنگ قرمز این گوشی تاشو را نشان می‌دهد

گوشی تاشو ریزر آینده موتورولا توسط Yuanqing Yang، مدیرعامل لنوو، تأیید شده است و درحالی‌که تاکنون شاهد افشای مشخصات و رندرهای اولیه این دستگاه بوده‌ایم، به‌تازگی تیزرهای رسمی پیرامون آن نیز منتشر شده است. حال اخیراً، رندر موتورولا ریزر اولترا فاش شده که نمایشگر کاور بسیار بزرگ این گوشی تاشو همراه با رنگ جدید قرمز آن را نشان می‌دهد.

رندر موتورولا ریزر اولترا

تصاویر جدید توسط افشاگر قابل‌اعتماد Evan Blass در توییتر منتشر شده است که نمایشگر کاور بزرگی را که در Razr 40 Ultra ارائه خواهد شد، نشان می‌دهد. علاوه‌بر نمایشگر کاور بزرگ، می‌توانیم به برخی از گزینه‌های سفارشی‌سازی که در گوشی در دسترس خواهند بود نیز نگاهی بیندازیم. کاربران این گزینه را خواهند داشت که چیدمان نمایشگر جلویی را تغییر دهند و فونت‌ها، رنگ‌ها، شکل آیکون‌ها و حتی اندازه نمایشگر را با توجه به سلیقه خود شخصی‌سازی کنند. همچنین از تصاویر ارائه‌شده می‌توانید ببینید که تغییر اندازه نمایشگر تفاوت زیادی در ظاهر آن ایجاد می‌کند.

اگرچه جزئیات این دستگاه در این مرحله بسیار کمیاب است، یوانکینگ یانگ، مدیرعامل لنوو، در ابتدای ماه مارس اعلام کرد که یک Razr جدید به‌زودی عرضه خواهد شد. وی بدون اشاره به جزئيات اصلی گوشی همچنین تنها تأیید کرد که این دستگاه بهتر از مدل‌های قبلی خود است و همچنین از لولای بهبودیافته نیز بهره می‌برد.

رندر موتورولا ریزر اولترا

رندر موتورولا ریزر اولترا

درحالی‌که موتورولا به‌طور سنتی تنها به عرضه یک مدل گوشی تاشو (فرم عمودی) در خط تولید خود پایبند بوده است، این شرکت می‌تواند امسال با معرفی دو مدل، کمی جاه‌طلب‌تر عمل کند. ما چندی پیش شاهد انتشار رندرهای گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تر Razr تاشو بودیم. درحال‌حاضر مشخص نیست استراتژی موتورولا در مورد این گوشی‌ها چیست یا اینکه این گوشی‌ها عرضه محدودی خواهند داشت یا خیر.

درحال‌حاضر، در ایالات‌متحده، سامسونگ تمایل دارد تا بهترین گوشی‌های هوشمند تاشو موجود خود را عرضه کند. درحالی‌که شرکت‌هایی مانند شیائومی، هواوی و اوپو تنها به عرضه گوشی‌های خود در آسیای شرقی و اروپا علاقه دارند. اگر موتورولا بتواند مدل جدید خود را به‌درستی عرضه کند، آماده است که در موقعیت بسیار خوبی قرار گیرد، بنابراین جالب است که ببینیم اوضاع در چند ماه آینده چگونه پیش خواهد رفت.

نظر شما درباره رندر موتورولا ریزر اولترا چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/27/%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%88%D9%84%D8%A7-%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%B1%D8%A7-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D9%88/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا