اخبار فناوری

پایان تولید گلکسی نوت

سامسونگ در سال جاری به تولید گلکسی نوت پایان می دهد

سامسونگ در سال جاری به تولید گلکسی نوت پایان می دهد-تولید گوشی هوشمند تاشو را برای کاهش اندازه ی گوشی افزایش می دهد

وقتی برای اولین بار رندرهای گلکسی اس 22 الترا نشان داده شدند، بدان معنا بود که سامسونگ در حال خداحافظی با مدل های گلکسی نوت می باشد، و برطبق آخرین گزارش، این موضوع اتفاق افتاد. تا پایان سال جاری، دیگر گلکسی نوت تولید نخواهد شد، و این غول کره ای روش های دیگری را برای جبران اندازه ی گوشی در نظر می گیرد، که در زیر مورد بحث قرار می دهیم.

انتظار می رود سامسونگ ویژگی های گلکسی نوت را با گلکسی اس 22 الترا و گلکسی زد فولد 4 ادغام کند، و در عین حال تولید گوشی های تاشو را افزایش دهد

طبق گزارش ETNews سامسونگ حدود 3.2 میلیون گلکسی نوت 20 از زمان شروع آن در سال 2020 تولید کرده است، انتظار می رود تولید این مدل تا پایان سال جاری متوقف شود. از آن جایی که شرکت هیچ برنامه ریزی برای جایگزین بعدی نکرده است، واضح است که این آخرین مدل گلکسی نوت باشد که تاکنون دیده اید، اگرچه گلکسی اس 22 الترا با طرح جعبه مانندش و داشتن قلم S را اگر از دست بدهید احتمالاً باعث می شود سری نوت را فراموش کنید.

گلکسی نوت

به هرحال، سامسونگ اگر می خواهد اطمینان حاصل کند که مشتریان هیچ مشکلی با پرچمدار آتی نداشته باشند و یا همچنین اعتراضی نسبت به چگونگی عرضه گلکسی نوت 21 نداشته باشند می بایست تمام ویژگی های گلکسی نوت را در گلکسی اس 22 الترا ادغام کند. همچنین، با توقف تولید سری گلکسی نوت جای آن در عرضه ی گوشی های هوشمند سامسونگ خالی خواهد بود، بنابراین این شرکت قصد دارد چگونه این تفاوت عظیم را پوشش دهد؟

با توجه به این که تولیدکننده در گوشی های تاشو پیشتاز است، این گزارش بیان می کند که تولید این گوشی های هوشمند افزایش خواهد یافت، و انتظار می رود در سال 2022 به 13 میلیون دستگاه برسد، از این رو از رقم عرضه ی سری گلکسی نوت فراتر خواهد رفت. انتظار می رود هر دو گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 از سه ماهه ی سوم به تولید انبوه برسند، یعنی زمانی که سری گلکسی نوت تولید می شود.

چقدر از تصمیم سامسونگ در مورد پایان تولید گلکسی نوت ناامید هستید؟ نظرات خود را با در میان بگذارید و در عین حال استراتژی فعلی گوشی های هوشمند این شرکت را مدنظر داشته باشید.

 

منبع خبر : ETNews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا