اخبار فناوری

بهترین هتل های قم نزدیک حرم حضرت معصومه

شهر قم با وسعت قابل توجهی که دارد یکی از بهترین شهرهای زیارتی ایران است که هر ساله افراد زیادی سعی می کنند در بهترین هتل های قم اقامت کنند و سفری چند روزه را تجربه کنند. بیش از همه حرم حضرت معصومه نیز در این شهر قرار دارد و علاقه مندان ترجیح می دهند از هتل نزدیک حرم استفاده کنند. اما باید بدانید که انتخاب یک هتل مناسب در این شهر نیاز به تفکر دقیق دارد. البته جای نگرانی نیست زیرا در این مطلب بهترین هتل های قم نزدیک حرم را به شما معرفی می کنیم.

نمای کلی هتل بین المللی قم

شاید این اقامتگاه نزدیکترین هتل به حرم معصومه باشد. در واقع فاصله هتل بین المللی قم تا حرم تنها 3 دقیقه است. از جمله مهم ترین امکانات این هتل 4 ستاره می توان به خدمات تاکسی، خدمات گشت و گذار، رستوران و … اشاره کرد. این در حالی است که در اطراف این هتل دسترسی کافی به بازار و امکانات رفاهی مختلف عمومی وجود دارد که مسافران نگران نیازهای خود نخواهند بود.

نمای کلی هتل سلوی قم

این هتل در قم علاوه بر نزدیک بودن فوق العاده به حرم حضرت معصومه، نسبت به سایر هتل های نزدیک به حرم ارزان تر است. فاصله هتل سلوی قم تا حرم تنها 6 دقیقه است و از امکانات جذابی برخوردار است.

اگر با ماشین شخصی به قم سفر می کنید نگران پارک این هتل نباشید و از طرفی امکانات مختلفی مانند صرافی، خشکشویی، رستوران و… در دسترس مسافران نیز می باشد. لازم به ذکر است این هتل جدید ساخته شده و دارای ۲۱ اتاق در ۵ طبقه می باشد.

معرفی هتل کریمه قم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به آسایش هتل شهر قم اهمیت می دهید، احتمالا هتل کریمه قم برای شما مناسب است. این هتل 4 ستاره تنها 5 دقیقه با قسمت اصلی حرم حضرت معصومه فاصله دارد و از نظر دسترسی به رستوران مشکلی نخواهد داشت چرا که در اطراف این هتل دو رستوران شیک و مدرن راه اندازی شده است. ناگفته نماند که هتل کریمه با قیمت های مناسب پذیرای افراد زیادی از سراسر کشور بوده و دارای امکاناتی مانند خشکشویی، اینترنت بی سیم و … می باشد.

معرفی هتل خورشید قم

این هتل تا حرم حضرت معصومه (س) نیز 5 دقیقه فاصله دارد. یکی از ویژگی های هتل خورشید این است که دارای 6 طبقه و 48 اتاق می باشد. از آنجایی که هر سوئیت می تواند حداکثر 5 نفر را در خود جای دهد، برای سفرهای خانوادگی ایده آل در نظر گرفته می شود. رستوران، پارکینگ، تاکسی سرویس و حتی خدمات بلیط فروشی از جمله امکانات جذاب هتل است که مسافران در هر فصلی از سال می توانند در این هتل قم رزرو کنند.

معرفی هتل تشریفاتی قم

این هتل 6 طبقه است و دسترسی به آن آسان است و به دلیل فاصله حداکثر 8 دقیقه ای از حرم حضرت معصومه (س) به یکی از معروف ترین هتل های قم تبدیل شده است. این هتل دارای امکانات جذابی از جمله اتاق های پنج تخته، روم سرویس، مبلمان، حمام ایرانی و خارجی و … می باشد. البته توجه داشته باشید که این هتل پارکینگ ندارد و افرادی که قصد دارند با ماشین شخصی خود به قم بروند با مشکل ایمنی خودرو مواجه خواهند شد. با این حال، حمل و نقل عمومی به راحتی برای علاقه مندان در دسترس خواهد بود.

معرفی هتل مهسان

این هتل در قم یکی از هتل های مجلل اطراف حرم حضرت معصومه، هتل مهسان می باشد. البته نسبت به سایر هتل های معرفی شده فاصله بیشتری با حرم مطهر دارد که حدود 15 دقیقه با آن فاصله دارد. البته با توجه به اینکه این هتل فاصله خوبی با پارک شهید آخوندی دارد، امکان استفاده از تفریحات مسافران نیز وجود دارد. همچنین نباید گفت که این هتل در خیابان شهید منتظری واقع شده و با قیمت های مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

معرفی هتل صادقیه قم

اگر به دنبال یک هتل ارزان در نزدیکی حرم حضرت معصومه هستید، هتل صادقیه یک گزینه عالی است. این هتل 3 ستاره ویژگی های معماری ایرانی-اسلامی را با زیبایی فوق العاده ارائه می دهد. علاوه بر این، امکاناتی مانند رستوران، اینترنت بی سیم و کافه مواردی هستند که به راحتی در دسترس مسافران خواهند بود. لازم به ذکر است برای رزرو این هتل کافیست از طریق چهارراه حجتیه و بلوار بهار به این هتل برسید.

معرفی هتل آریا

هتل آریا یکی از نزدیک ترین هتل های قم به حرم حضرت معصومه (س) است و از ویژگی قیمت مقرون به صرفه نیز برخوردار است. مسافران تنها در چند دقیقه می توانند به حرم مطهر برسند و با توجه به اینکه این هتل از امکانات خوبی برخوردار است حتی زائران کشورهای همسایه نیز به این هتل دعوت می شوند. ناگفته نماند که هتل آریا دارای 6 طبقه و 60 اتاق است که تقریباً می تواند به این معنی باشد که در اکثر روزهای سال اتاق های خالی برای رزرو وجود دارد.

رزرو متنوع ترین هتل های قم با Fly Today

در این مطلب سعی کرده ایم بهترین هتل های قم در نزدیکی حرم حضرت معصومه را به شما معرفی کنیم. اما برای رزرو این هتل ها باید از مراکز و مجموعه های معتبر استفاده کنید و برای این منظور توصیه می کنیم به سایت فلای تودی مراجعه کنید. در این سایت می توانید از نرخ رزرو تمامی هتل های قم مطلع شوید و با توجه به شرایط خود بهترین هتل را انتخاب کنید. با تمام بودجه ها و سلیقه ها، می توانید در میان متنوع ترین هتل ها و اقامتگاه های این سایت، اقامتگاه مناسب خود را بیابید. Fly Today ارزان ترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی شبانه روزی حتی در تعطیلات رسمی خواهد بود.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا