اخبار فناوری

رنگ‌های مختلف گوگل Pixel Tablet در تصاویر واقعی دیده شد

گوگل رویه جدیدی برای رونمایی محصول دارد. مثلا یک سال زودتر رسما به شما می‌گوید که ما محصول جدیدی برای رونمایی داریم که ظاهرش به این صورت است. سپس اطلاعات رسمی و غیررسمی مختلفی از آن منتشر می‌شود تا رونمایی رسمی نهایی رخ بدهد! این ماجرای تبلت پیکسل گوگل است. به تازگی رنگ‌های مختلف گوگل Pixel Tablet در تصاویر واقعی دیده شدند که بخشی از پازل رونمایی نهایی را تکمیل می‌کند.

رنگ‌های مختلف گوگل Pixel Tablet

این روز‌ها در ایتالیا، هفته “طراحی میلان” است و گوگل نمایشگاهی به نام “شکل گرفته از آب” دارد. این نمایشگاه شامل مجموعه‌ای از محصولات Google از جمله تبلت پیکسل است.

در تصاویری که منتشر شده، تبلت پیکسل را به رنگ مرجانی می‌بینیم. در تصویر دیگری نسخه سبز رنگ‌ش را با حاشیه نمایشگر مشکی می‌بینیم که ممکن است “فندقی” نامیده شود. یک مدل بژ با حاشیه نمایشگر سفید به نام “چینی” هم حضور دارد.

در این تصاویر کلید مخصوص حریم‌خصوصی را که در رندر تبلت پیکسل دیده می‌شد، نمی‌بینیم. با این حال گفته شده که این کلید در واقع بخشی از طراحی نهایی تبلت خواهد بود.

تبلت پیکسل عضو جدید اکوسیستم محصولات سخت‌افزاری رو به رشد “پیکسل” گوگل است. احتمالا این محصول دارای صفحه نمایش 10.95 اینچی با پشتیبانی از قلم دیجیتال خواهد بود.

انتظار می‌رود که این دستگاه از همان چیپست Google Tensor 2 استفاده کند که خانواده Pixel 7 را تامین می‌کند. این تراشه احتمالاً در Pixel Fold نیز قرار می‌گیرد. طبق گزارش ها، این تبلت به ۸ گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد. شایعات اخیر می‌گویند که این تبلت با قیمت 600 تا 650 یورو که معادل 650 تا 721 دلار است، عرضه خواهد شد.

تراشه گوگل تنسور G2 رسما معرفی شد

نظر شما چیست؟ این رنگ‌های خاص را برای تبلت گوگل پیکسل می‌پسندید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/22/%D8%B1%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D9%81-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-pixel-tablet-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا