اخبار فناوری

دو محصول جذاب هواوی در راهند: گوشی تاشو ۳ لا و هدست رقیب Vision Pro

هواوی در حال آماده شدن برای عرضه ۲ محصول مهم است. این محصولات شامل گوشی تاشو ۳ لا و هدست رقیب Vision Pro می‌شوند. اولین محصول یعنی گوشی تاشو با ۲ لولا (۳ لا) تا کنون در تولید انبوه و از برندهای اصلی رونمایی نشده و محصول دوم که با هدست مدعی اپل می‌خواهد رقابت کند، بسیار جالب توجه خواهد بود.

دو محصول جذاب هواوی

آنطور که انتظار داشتیم، رونمایی بعدی Huawei باید سری P70 باشد. با این حال وقتی رویداد رونمایی آن لغو شد، کمی جاخوردیم. هنوز مشخص نیست که وضعیت رونمایی‌های آتی این شرکت به چه صورت است.

علاوه بر سری P70، هواوی روی چندین محصول دیگر نیز کار می‌کند که به گفته یکی از منابع چینی توسعه این ۲ محصول تکمیل شده است. از جمله این محصولات می‌تواند به گوشی هوشمند سه لا و یک هدست MR با نام Huawei Vision Pro اشاره کرد. اگر اسم این محصول دقیقا همین باشد، یک هدست هم‌نام هدست اپل داریم!

این وبلاگ‌نویس همچنین اشاره می‌کند که هواوی مشتاق است این محصولات را “در فروشگاه‌های خود قرار دهد“. چون این ترجمه ماشینی است، دقیقا نمی‌دانیم که منظور از این جمله، نمایش محصول برای عموم مردم خواهد بود یا به فروش عمومی اشاره دارد.

هر چه که باشد، این نشان می‌دهد عرضه این محصولات ممکن است قریب الوقوع باشد.

گوشی تاشو سه لا هواوی مدتی است در شایعات حضور دارد. انتظار می‌رود این گوشی دارای طراحی تاشو به شکل Z یا S باشد و اندازه صفحه نمایش تقریباً 10 اینچ است.

گزارش ها حاکی از آن است که برند چینی BOE پنل نمایشگر این گوشی تاشو جدید هواوی را تامین خواهد کرد، در حالی که شرکت هایی مانند Zhaoli و Fusda در تولید لولا مشارکت دارند. گفته می‌شود که هواوی خرید قطعات مورد نیاز را در مقیاس بزرگ، برای این پروژه آغاز کرده است.

هدست ویژن پرو هواوی

از طرف دیگر هدست ویژن پرو هواوی، یک هدست MR است که به تراشه درجه یک پرچمدار مجهز خواهد شد. این تراشه پرچمدار به ارائه تجربه‌ای همه جانبه‌تر و بدون مشکل کمک می کند.

همچنین انتظار می‌رود که این گجت پوشیدنی دغدغه اصلی سایر هدست‌های MR یعنی اتلاف حرارتی را برطرف کند. شایعات حاکی از آن است که هواوی این هدست را با مکانیزم خنک‌کننده قوی عرضه خواهد کرد.

در حال حاضر این اطلاعات در سطح شایعات باقی می‌ماند و هنوز چیزی تایید نشده است. فکر می‌کنید این ۲ محصول بتوانند نگاه‌های جدیدی را به هواوی معطوف کنند؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/05/%D8%AF%D9%88-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84-%D8%AC%D8%B0%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D8%AF-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا