اخبار فناوری

معرفی شیائومی 13 و iQOO 11 پس از مرگ رهبر سابق چین به تعویق افتاد.

شیائومی و iQOO در حال آماده شدن برای عرضه جدیدترین سری گوشی های هوشمند پرچمدار خود به ترتیب در تاریخ 1 و 2 دسامبر در چین بودند. با این حال، این دو برند اخیراً اعلام کردند که رویدادهای معرفی پرچمدار سری 13 شیائومی و سری iQOO 11 به دلیل مرگ جیانگ زمین، رهبر سابق چین به تعویق افتاده است.

به تعویق افتادن معرفی شیائومی 13 و iQOO 11

برای کسانی که نمی دانند، جیانگ زمین رهبر سابق حزب کمونیست چین و کسی بود که به این کشور کمک کرد تا به موقعیت خود به عنوان یک ابرقدرت جهانی دست یابد. به گزارش خبرگزاری های داخلی، رهبر سابق این کشور اخیرا در سن 96 سالگی درگذشت. پس از این خبر، شیائومی در اکانت رسمی Weibo این شرکت اعلام کرد که معرفی سری 13 شیائومی را به تعویق می اندازد.این شرکت همچنین اضافه کرد که گوشی های هوشمند بعدی آن به زودی معرفی خواهند شد، اما هنوز تاریخ رسمی اعلام نکرده است.

به تعویق افتادن معرفی شیائومی 13

به تعویق افتادن معرفی شیائومی 13

در همین راستا، iQOO همچنین از به تعویق افتادن رویداد معرفی سری iQOO 11 خبر داد. در طول کنفرانس iQOO، این برند قرار بود مدل جدید iQOO Neo 7 SE را ارائه کند. با این حال به نظر می رسد رونمایی از این دستگاه ها به آینده ای نزدیک موکول شده است. اما متاسفانه این برند تاریخ جدیدی را برای عرضه گوشی های هوشمند خود اعلام نکرده است. اگرچه این دو برند به صراحت دلیل به تعویق افتادن رویدادهای معرفی خود را بیان نکردند، اما بدون شک مرگ رهبر سابق حزب کمونیست چین دلیل آن است.

به تعویق افتادن معرفی iQOO 11

به تعویق افتادن معرفی iQOO 11

جیانگ زمین یک سیاستمدار برجسته چینی 96 ساله بود که از سال 1993 تا 2003 به عنوان رئیس جمهور این کشور خدمت کرد و همچنین از سال 1989 تا 2002 به عنوان دبیر کل حزب کمونیست چین خدمت کرد.

نظر شما در مورد به تعویق افتادن معرفی گوشی های پرچمدار سری 13 شیائومی و سری iQOO 11 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا