اخبار فناوری

تصویر زنده وان پلاس Ace 3V فاش شد

تصویر زنده وان پلاس Ace 3V به بیرون درز کرده است. چند ماه پیش بود که برای اولین بار، شایعاتی درباره این تلفن هوشمند منتشر شد. انتظار می‌رود که این دستگاه، نسخه چینی OnePlus Nord 4 باشد.

وان پلاس Ace 3V تا اوایل فروردین رونمایی می‌شود؟

تاکنون، اطلاعات قابل توجهی درباره OnePlus Ace 3V (به جز طرح شماتیک و مشخصاتی مبهم) منتشر نشده بود. هم اکنون اما تصویر زنده این گوشی فاش شده است. انتظار می‌رود که این دستگاه در ماه جاری میلادی معرفی شود. تصویر زنده وان پلاس Ace 3V، شایعات منتشر شده در گذشته را تأیید می‌کند.

به نظر می‌رسد که طراحی قاب پشتی این تلفن، بسیار متفاوت از نسل قبل خواهد بود. دوربین ها به طور عمودی قرار گرفته‌اند. دو لنز دوربین (اصلی و اولتراواید) در قاب پشتی این گوشی قابل مشاهده بوده که در زیر آنها فلاش LED نیز تعبیه شده است. این نوع طراحی OnePlus Ace 3V ما را به یاد Meizu 21 Pro می‌اندازد.

تصویر زنده OnePlus Ace 3V

علاوه بر تصویر زنده، اطلاعاتی نیز درباره زمان رونمایی این تلفن هوشمند آینده وان پلاس به بیرون درز کرده است. گفته می‌شود که این دستگاه در ماه جاری میلادی و در کشور چین معرفی شود. همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، احتمالا OnePlus Ace 3V اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ خواهد بود.

شایعه شده است که این دستگاه با نام OnePlus Nord 4 راهی بازار های خارج از چین می‌شود. البته شایعاتی مبنی بر عرضه این گوشی با نام Nord 5 وجود دارد. زیرا که عدد ۴ از نظر چینی ها بدشانسی می‌آورد. احتمالا این تلفن هوشمند میان‌رده آینده وان پلاس دارای دکمه لغزنده هشدار خواهد بود. این دکمه بر روی فریم سمت چپ گوشی تعبیه شده است.

وان پلاس Ace 2V با تراشه Dimensity 9000 و قیمت 330 دلار رسما معرفی شد

با توجه به تصویر فاش شده، نظر شما درباره طراحی این گوشی هوشمند آینده وان پلاس چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/07/%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-ace-3v-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا