اخبار فناوری

حلقه گلکسی سامسونگ با تاخیر عرضه خواهد شد

احتمالا هنوز فاصله زیادی تا عرضه حلقه گلکسی سامسونگ داریم. حجم گسترده شایعات و گزارش‌ های اخیر پیرامون این محصول نشان می‌داد که سامسونگ ممکن است به زودی این گجت پوشیدنی جدید را عرضه کند. برخی معتقدند که Galaxy Ring در اوایل سال آینده میلادی و در کنار سری گلکسی اس ۲۴ معرفی خواهد شد. هم اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که اینقدر ها خوشبینانه نیست‌!

گلکسی رینگ سامسونگ در اواخر ۲۰۲۴ یا اوایل ۲۰۲۵ از راه می‌رسد

گزارش های جدید حاکی از آن است که سامسونگ در حال برنامه ریزی برای توسعه حلقه گلکسی در چهار اندازه مختلف است. در حال حاضر، این محصول ویژگی های بسیاری داشته و اندازه بزرگی نیز دارد. به نظر می‌رسد که سامسونگ بر روی کاهش اندازه این گجت پوشیدنی کار خواهد کرد و در طی این فرآیند ممکن است برخی از ویژگی های آن حذف شود. طبق گزارش جدیدی که منتشر شده، بعید است که Galaxy Ring در چارک ابتدایی ۲۰۲۴ معرفی شود. زمان عرضه این محصول بستگی دارد که سامسونگ بخواهد که گواهینامه های پزشکی را دریافت کند یا نه. این فرآیند تأیید و دریافت گواهینامه های پزشکی، ممکن است ماه ها زمان ببرد.

همان‌طور که وب‌سایت SamMobile اشاره می‌کند، سه ماهه سوم ۲۰۲۴ اولین فرصت برای عرضه گلکسی رینگ خواهد بود. البته این در صورتی است که سامسونگ به دنبال تاییدیه پزشکی نرود. در غیر این صورت، احتمالا این محصول چند ماه دیرتر (در سه ماهه ابتدایی ۲۰۲۵) از راه خواهد رسید. به عبارت دیگر، بسته به برنامه های صدور گواهینامه و سرعت پیشرفت توسعه گلکسی رینگ، این محصول می‌تواند در کنار Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 در سال ۲۰۲۴ یا شاید در کنار سری Galaxy S25 در اوایل ۲۰۲۵ معرفی شود. این بازه زمانی با برنامه های این شرکت برای لپ‌تاپ تاشو Flex Note مطابقت دارد که ممکن است به دلیل شرایط نامطلوب بازار به عقب کشیده شده باشد.

آیکون گلکسی رینگ سامسونگ در اپلیکیشن Wearable این شرکت دیده شد؛ عرضه در سال 2024

نظر شما چیست؟ آیا این میزان تاخیر ذوق و اشتیاق کاربران را کور نخواهد کرد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/07/%D8%AD%D9%84%D9%82%D9%87-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%A7%D8%AE%DB%8C%D8%B1-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا