اخبار فناوری

خرید ارز دیجیتال و سرمایه گذاری در صرافی مطمئن !

در دنیای امروز با افزایش تعداد ارزهای دیجیتال، محبوبیت بازار کریپتوکارنسی نیز روزبه ‌روز در حال گسترش است. بنابراین با افزایش طرفداران این بازار بزرگ مالی در سراسر جهان، کارگزاری‌ های داخلی و خارجی زیادی نیز در این حرفه برای ایجاد شرایط مناسب جهت خرید و فروش ارزهای دیجیتال و انجام مبادلات شروع به فعالیت کرده‌ اند.

بنابراین برای خرید ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین باید صرافی‌های معتبر را انتخاب نمایید. در ادامه مطلب قصد داریم به بررسی سرمایه‌ گذاری در بازار کریپتوکارنسی با خرید بیت کوین از صرافی‌های مطمئن بپردازیم، با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

خرید ارزهای دیجیتال از صرافی معتبر

انتخاب یک صرافی معتبر جهت خرید ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری از مهم‌ ترین و اساسی‌ ترین مراحل برای ورود سرمایه‌گذاران به بازار کریپتوکارنسی به شمار می‌رود. معامله‌گران با انتخاب یک صرافی مناسب، خرید ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین، اتریوم، تتر و غیره را در بستری ایمن انجام می‌دهند.

برای انتخاب یک صرافی مطمئن باید مواردی نظیر میزان حجم مبادلات روزانه، پرداخت کارمزد پایین، احراز هویت، پشتیبانی از انواع ارز دیجیتال، پشتیبانی 24 ساعته از مشتریان، امنیت و غیره را در نظر گرفته، سپس در آن صرافی شروع به خرید ارزهای دیجیتال کرد. صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو یکی از معتبرترین و امن ترین صرافی های ارز دیجیتال است که تمام این ویژگی ها را دارد و شما می توانید سرمایه گذاری مطمئنی را در این صرافی داشته باشید.

خرید ارز دیجیتال بیت کوین در بازار کریپتوکارنسی

رمز ارز بیت کوین اولین و پرطرفدار ترین ارز دیجیتال در دنیای بلاک ‌چین بوده که اساسی ‌ترین فعالیت آن، انجام تراکنش‌ های مالی محسوب می‌شود. همچنین بیت کوین یک واحد پولی نظیر دلار، یورو، ریال است که به هیچ مؤسسه مالی و بانکی یا دولت خاصی وابستگی ندارد.

به عبارت دیگر، بیت کوین، یک رمز ارز غیر متمرکز بوده که اصلی ‌ترین ویژگی آن در دنیای بلاک‌ چین به شمار می‌رود. رمز ارز بیت کوین بعد از وحشتناک ‌ترین بحران مالی در سال ۲۰۰۸ آمریکا به وجود آمد و در سال 2009 اولین بلاک بیت کوین استخراج شد.

بیت کوین علاوه بر غیرمتمرکز بودن، با حفظ ارزش سرمایه معامله‌گران و ارتقای دارایی‌های آن‌ها به محبوب‌ ترین و اصلی‌ ترین رمز ارز در دنیای بلاک‌ چین نیز تبدیل شده است.

عوامل مؤثر بر قیمت بیت کوین

عامل مؤثر برای خرید ارز دیجیتال بیت کوین، بزرگ‌ ترین رمز ارز در دنیای کریپتوکارنسی، قدرت تقاضای سرمایه‌گذاران است. زیرا بیشترین نقدینگی موجود در بازار کریپتوکارنسی روی رمز ارز بیت‌ کوین سرمایه‌گذاری می‌شود. به همین سبب، در هر زمانی با ورود پول زیاد به بازار کریپتوکارنسی، قیمت بیت کوین نیز افزایش پیدا می‌کند.

بنابراین با افزایش تقاضا، عرضه این رمز ارز نیز بیشتر خواهد شد. عامل تأثیرگذار دیگر بر قیمت رمز ارز بیت کوین، به رسمیت شناخته شدن بیت کوین به عنوان یک واحد پولی معتبر و مورد اعتماد در بازار مالی بوده که هیچ وابستگی به بانک یا دولتی ندارد.

 

پیش‌بینی قیمت بیت کوین در بازار کریپتوکارنسی امروز

پیش‌بینی قیمت رمز ارز بیت کوین با استفاده از تحلیل فاندامنتال، تحلیل تکنیکال و تمرکز روی روی نمودار بیت ‌کوین انجام می‌شود. بنابراین سرمایه‌گذاران برای پیش‌بینی قیمت بیت‌ کوین جهت خرید ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری، ابتدا باید شرایط اصلی بازار کریپتوکارنسی را با توجه به موارد فوق مورد بررسی قرار ‌دهند.

بنابراین سرمایه‌گذاران برای پیش‌بینی قیمت بیت کوین باید میزان ورودی نقدینگی به بازار و صرافی‌ها را بررسی کنند. اگر ورود سرمایه و دارایی‌ها به صرافی‌ها و بازار کریپتوکارنسی بالا باشد، قیمت بیت ‌کوین نیز افزایش پیدا می‌کند.

تحلیل قیمت بیت کوین

با توجه به نظر متخصصین و تحلیلگران این حوزه، بیت کوین در بلندمدت روند صعودی خواهد داشت. با توجه به اینکه قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳، حدوداً ۲۶,۶۹۰ دلار است. بر طبق تجزیه و تحلیل تکنیکال، تحلیل‌گران معتقدند که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۳۰ به ۱،۱۲۳،۲۳۵ دلار خواهد رسید.

اما در مقابل نیز در نظر داشته باشید که بازار ارزهای دیجیتال به دلایل مختلف در سراسر جهان دچار نوسان می‌شود. بنابراین به صورت دقیق امکان پیش‌بینی قیمت رمز ارز بیت کوین در آینده برای تحلیل‌گران دشوار خواهد بود.

در مجموع، برای سرمایه‌گذاری و خرید ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین باید علاوه بر انتخاب یک صرافی معتبر، مواردی مانند قیمت روز بیت کوین، آخرین روند بازار کریپتوکارنسی، اخبار مربوطه، تحلیل‌های تکنیکال، فاندامنتال و نظر متخصصین این حوزه را نیز مورد بررسی قرار دهید. بنابراین با توجه به این موارد می‌توانید از خرید و فروش رمز ارز بیت کوین در بلند مدت سود دریافت نمایید.

کلام آخر

بنابر آنچه در مطلب فوق بیان کردیم، اولین گام برای ورود به بازار کریپتوکارنسی و خرید ارزهای دیجیتال، انتخاب یک صرافی معتبر و مطمئن است. همچنین برای خرید ارز دیجیتال بیت کوین، بزرگ‌ترین رمز ارز دنیای بلاک‌چین و پیش‌بینی قیمت بیت کوین باید مواردی نظیر تحلیل تکنیکال، تحلیل فاندامنتال، اخبار بازار کریپتوکارنسی، شرایط اقتصادی موجود در جهان، قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال بیت کوین و غیره را در نظر بگیرید.

بیت کوین به علت غیرمتمرکز بودن، عدم وابستگی به هیچ مؤسسه بانکی و مالی به عنوان یک واحد پولی معتبر و حفظ ارزش سرمایه کاربران، بهترین و بزرگ‌ترین رمز ارز در دنیای کریپتوکارنسی بوده که شما می‌توانید با خرید و فروش ارز دیجیتال بیت کوین در بلند مدت به سود خوبی دست پیدا کنید.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/10/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B1%D8%B2-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D9%88-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B5%D8%B1%D8%A7%D9%81/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا