اخبار فناوری

موس بی سیم جدید شیائومی با قیمت ۱۴ دلار معرفی شد

شیائومی از موس بی سیم جدید خود با نام «Wireless Mouse 3» رونمایی کرد. این محصول با طراحی جذاب در وب‌سایت فروش آنلاین چینی JD.com مشاهده شده است. این موس جدید شیائومی در چهار رنگ جذاب خاکستری، سفید، صورتی و آبی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

موس بی سیم شیائومی با نام «Wireless Mouse 3» معرفی شد

جدیدترین موس بی سیم شیائومی دارای روکش مات بوده که به ظاهر زیبا و راحتی استفاده از آن، کمک می‌کند. طراحی این محصول بسیار جمع و جور بوده و تنها ۵۷ گرم وزن دارد. این موس دارای ابعاد ۱۱۹ در ۶۴ در ۴۱ میلی متر است. Xiaomi Wireless Mouse 3 از باتری های خشک رایج تغذیه می‌کند.

این ماوس از روش ردیابی نوری استفاده می‌کند. این دستگاه با سیستم عامل های مختلف، از جمله Windows، MacOS، ChromeOS و iOS سازگار است. این سازگاری با سیستم عامل های مختلف باعث می‌شود تا یک محصول همه کاره و کاربر پسند داشته باشیم.

Xiaomi Wireless Mouse 3

قابل ذکر است که این موس از اتصال دو حالته پشتیبانی می‌کند. می‌توان این محصول را با WiFi (۲.۴ گیگاهرتز) و یا با بلوتوث، به دستگاه خود متصل کرد. با این حال، برخلاف برخی از ماوس‌های پیشرفته موجود در بازار، شیائومی وایرلس موس ۳ قابلیت «دکمه های قابل برنامه ریزی» را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد.

این غول فناوری چینی، سوابق خوبی در تولید موس های بی سیم دارد. نسل اول موس های بی سیم این کمپانی در سال ۲۰۱۷ معرفی شد. Xiaomi Wireless Mouse 2 نیز در سال ۲۰۱۹ راهی بازار شد. موس های این کمپانی به دلیل دقت زیاد، طراحی متفکرانه و برخورداری از WiFi (۲.۴ گیگاهرتز) مورد استقبال کاربران قرار گرفتند.

مطابق با گزارش Gizmochina، انتظار می‌رود که Xiaomi Wireless Mouse 3 سنت شیائومی را در ارائه محصولات باکیفیت با قیمت های رقابتی حفظ کند. موس بی سیم ۳ شیائومی قیمتی معادل ۹۹ یوآن (۱۴ دلار) دارد. امکان پیش خرید این محصول از ۵ آگوست (امروز) وجود خواهد داشت. فروش رسمی آن نیز از ساعت ۱۰:۰۰ صبح (وقت محلی) روز ۸ آگوست (۱۷ مرداد) آغاز می‌شود.

موس بی سیم شیائومی با قیمت ۸ دلار و عمر باتری ۱ ساله رسما معرفی شد

نظر شما درباره Xiaomi Wireless Mouse 3 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/05/%D9%85%D9%88%D8%B3-%D8%A8%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D9%85-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DB%B1%DB%B4-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا