اخبار فناوری

آپدیت Xiaomi 11T Pro MIUI 14 به صورت رسمی + اندروید 13 ارائه شد

شیائومی 11 تی پرو یکی از محصولات محبوب این برند در بازار کشورمان می باشد. مشخصات خوب در کنار قیمت مناسب از دلایل فروش بالای آن است. این دستگاه یک سال و نیم پیش با اندروید 11 و MIUI 12.5 معرفی شد و پس از دریافت آپدیت اندروید 12 با MIUI 13، اکنون آخرین رابط کاربری شیائومی، یکی از نسخه های به روز شده اندروید را دریافت می کند. خبر خوب این است که آپدیت MIUI 14 شیائومی 11 تی پرو به طور رسمی ارائه شده است و این رابط کاربری مبتنی بر اندروید 13 است.

آپدیت MIUI 14 برای Xiaomi 11T Pro

بر اساس این گزارش، آپدیت MIUI 14 برای Xiaomi 11T Pro همراه با شماره ساخت V14.0.1.0.TKDINXM. مدل های بازار هند، اروپایی و جهانی این محصول در حال دریافت آخرین به روز رسانی هستند. همانطور که انتظار دارید، تمام ویژگی های جدید MIUI 14 به دستگاه اضافه شده است.

شیائومی 11 تی پرو

شیائومی 11 تی پرو

شیائومی ادعا می کند رابط کاربری MIUI 14 فضای ذخیره سازی کمتری مصرف می کند. به طور دقیق، حجم حافظه آن نسبت به نسل قبل 23 درصد کاهش یافته است.

علاوه بر این، MIUI 14 حافظه را به طور موثر برای آزاد کردن فرآیندهای غیر ضروری از حافظه راه اندازی تا حد امکان اختصاص می دهد. همچنین استفاده از حافظه برنامه ها و سرویس های سیستم را به شدت کنترل می کند. امیدواریم این کار اعلان‌های برنامه را مسدود نکند.

در نهایت، MIUI 14 به کاربران اجازه می دهد تا برنامه های سیستمی بیشتری را نسبت به قبل حذف کنند. به غیر از شماره‌گیر، مخاطبین، پیام‌ها، تنظیمات، مرورگر، دوربین، مدیر فایل و فروشگاه برنامه، کاربران می‌توانند سایر برنامه‌های سیستم را حذف نصب کنند. این بدان معناست که حتی می توانید ساعت، آب و هوا، گالری و موارد دیگر را حذف کنید.

چند لحظه پیش آپدیت اندروید 13 پوکو اف 4 و شیائومی 11 تی رسما با MIUI 14 عرضه شد و حالا نوبت به مدل پرو این خانواده رسیده است.

آیا شیائومی 11 تی پرو دارید؟ آیا آپدیت MIUI 14 را دریافت کرده اید؟

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا