اخبار فناوری

مهاجرت به کانادا از رویا تا واقعیت

همانطور که همه می دانیم، کانادا یکی از بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت است. کانادا کشوری چند فرهنگی و مهاجرپذیر با شرایط زندگی مطلوب و کیفیت زندگی بالا است. برنامه های مهاجرتی زیادی برای ورود و اخذ اقامت این کشور وجود دارد و اکثر این مسیرها توسط دولت کانادا برای جذب نیروی کار ماهر و سرمایه در نظر گرفته شده است. هر یک از مسیرهای مهاجرتی به کانادا نیازمند شرایط و مدارک خاصی است. مهاجرت به کانادا دور از آرزو است و میزان این فاصله مستقیماً با میزان اطلاعات متقاضی در مورد شرایط مهاجرت و قوانین مهاجرت کانادا ارتباط دارد. اگر متقاضی مسیر مهاجرتی مناسبی را انتخاب کرده، مدارک مورد نیاز را به درستی ارائه کرده و از اطلاعات یک موسسه خبره در زمینه مهاجرت استفاده کرده باشد، طبیعتاً از خطرات مسیر مهاجرتی آگاه است و می تواند در مسیری که دارد انتظار مهاجرت مطلوبی داشته باشد. جلوتر از او بنابراین برای اینکه مهاجرت به کانادا از رویا تا واقعیت در یک مسیر باشد، متقاضی باید مدارک و مراحل مهاجرت، هزینه های این مسیر و همچنین ویژگی های مشاور در امور مهاجرت و وکیل را بداند. . از سایت های معتبر موسسه ملک پور برای شما جمع آوری کرده اند.

بدون شک انجام صحیح مراحل مهاجرت به کانادا بسیار مهم است زیرا هرگونه سهل انگاری در تهیه مدارک و یا مراحل این مسیر پیچیده می تواند شما را از رسیدن به کانادا باز دارد. با توجه به اینکه راه های زیادی برای اخذ اقامت کانادا وجود دارد مراحل هر کدام با یکدیگر متفاوت است اما به طور کلی تمامی راه های مهاجرت به کانادا از چارچوب خاصی پیروی می کند که شامل:

  • شایستگی،
  • • تهیه اسناد
  • • یک نمایه ایجاد کنید
  • • اسناد را جمع آوری کنید
  • • درخواست ارسال کنید

در زیر به چارچوب و مراحل مهاجرت به کانادا اشاره کرده ایم:

  • • آیا شما واجد شرایط هستید؟

ابتدا باید با مراجعه به صفحه IRCC واجد شرایط بودن خود را تعیین کنید. شما باید این سایت را با دقت بخوانید و دستورالعمل های موجود در آن را دنبال کنید.

  • • تکمیل فرم های درخواست

شما باید فرم های درخواست دولت کانادا را طبق درخواست تکمیل کنید.

  • • نمایه خود را با استفاده از اکسپرس اینتری ایجاد کنید

هنگام ایجاد نمایه خود کاملاً صادق باشید. برای بیشتر اطلاعاتی که در نمایه اکسپرس اینتری خود آپلود می کنید، به اسناد پشتیبانی نیاز دارید. وقتی نمایه اکسپرس اینتری خود را ایجاد می کنید، هیچ پرداختی نمی کنید. پس از ایجاد نمایه خود، در گروهی از نامزدها قرار می گیرید و بر اساس امتیاز رتبه بندی جامع (CRS) که اکسپرس اینتری به شما می دهد، رتبه بندی می شوید.

  • • مدارک پشتیبان خود را جمع آوری کنید

هنگام ایجاد نمایه اکسپرس اینتری، در واقع باید تمام اسناد را داشته باشید. در واقع، هرگونه مغایرت بین اطلاعات نمایه شما و مدارک پشتیبانی شما ممکن است شما را واجد شرایط درخواست نکنید.

  • • دعوت به درخواست

کاندیداهای دارای رتبه برتر (با توجه به CRS آنها) در هر گروه نامزد اکسپرس اینتری، یک دعوتنامه اکسپرس انتری برای درخواست (ITA) دریافت خواهند کرد. هنگامی که ITA خود را دریافت کردید، 90 روز فرصت دارید تا برای اقامت دائم (PR) در کانادا به صورت آنلاین درخواست دهید. شما باید تمام مدارک لازم را برای ارسال همراه با درخواست روابط عمومی خود داشته باشید. اکثر درخواست های روابط عمومی ظرف 6 ماه پاسخ داده می شوند. در حال حاضر برای داوطلبانی که بیش از 470 امتیاز کسب کرده باشند، ITA صادر می شود. اگر نمره شما زیر 400 است، یا باید آن را با افزایش مهارت های خود بهبود بخشید یا یک پیشنهاد شغلی یا PNP دریافت کنید.

هزینه ترجمه مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا

یکی از مهم ترین مراحل مهاجرت به کانادا ارائه و جمع آوری مدارک معتبر می باشد. تمام مدارکی که از شما درخواست می شود باید به انگلیسی یا فرانسوی ترجمه شوند (بسته به ایالتی که برای آن درخواست می کنید). این ترجمه باید توسط دارالترجمه های رسمی زیر نظر قوه قضاییه انجام شود. بنابراین زمانی که برای ویزا اقدام می کنید، به خصوص زمانی که برای ویزای تحصیلی کانادا اقدام می کنید، باید ترجمه مدارک خود را به همراه اصل مدارک ارائه دهید. تمامی کارت ها باید دارای بارکد دو بعدی باشند. این بارکد قابل اسکن است و افسر پرونده ویزا شما می تواند با اسکن اصل مدارک و ترجمه های آن را کشف کند. هزینه ترجمه مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا نیز به نوع مدرک و نوع ترجمه بستگی دارد. البته نظر دانشگاه در ویزای تحصیلی کانادا و نظر موسسه در ویزای کار بسیار مهم است. اعتبار ترجمه مدارک به طور میانگین 6 ماه است اما از آنجایی که مدارک آموزشی امکان انقضا ندارند معمولا یک بار ترجمه کافی است. به طور متوسط ​​هزینه ترجمه مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا در ترجمه حقوقی 70000 تومان می باشد.

مدارک مورد نیاز هزینه دادرسی به تومان هزینه امور خارجه به تومان
اسناد شخصی برای هر مورد 70 هزار 20 هزار
اسناد رسمی 70 هزار 30 هزار
درجه 70 هزار 20 هزار
اسناد شرکت 70 هزار 20 هزار
گواهی ها و نامه های مربوط به بانک 70 هزار 20 هزار

ویژگی های بهترین موسسه برای مهاجرت به کانادا

با توجه به اینکه راه های زیادی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد، همچنین با توجه به اینکه مهاجرت امری پیچیده و مشکلات فراوانی است، استفاده از آژانس مهاجرتی یا مشاور یا وکیل بسیار مهم خواهد بود. یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین موسسه برای مهاجرت به کانادا، سابقه و رزومه خوب آن است. طبیعتاً هر مؤسسه متخصص و نمونه در کار خود باید دارای رزومه و ویزاهای موفق فراوان باشد. موسسه ملک پور در این زمینه بسیار درخشان است. بهتر است یک آژانس مهاجرتی داشته باشید که اطلاعات و قوانین کانادا را به روز کرده و دارای وکیل معتبر مورد تایید دولت کانادا باشد. مشاور مهاجرتی کانادا باید با توجه به شناختی که از تمامی مسیرهای مهاجرتی دارد بهترین مسیر را با شرایط شما به شما پیشنهاد دهد و در این زمینه اطلاعات، شرایط و مدارک درخواستی را به گونه ای سازماندهی کند که شانس شما برای اخذ ویزا و اقامت باشد. در کانادا ایالت تا آنجا که ممکن است. موسس هملاک پور با داشتن وکلای دارای مجوز کانادا همیشه بهترین راه های مهاجرت را برای متقاضیان فراهم می کند. همچنین شما می توانید با تماس با این موسسه از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا