اخبار فناوری

جریان زنده رویداد مایکروسافت را در 21 سپتامبر 1400 تماشا کنید

مایکروسافت امروز چهارشنبه 22 سپتامبر 1400 مراسمی دارد تا محصولات سخت افزاری خود را به نمایش بگذارد. اگر می خواهید برنامه را به صورت زنده تماشا کنید 31 سپتامبر 1400 مراسم مایکروسافت شما اینجا هستید ، ما به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید در این مراسم شرکت کنید.

31 سپتامبر 1400 مراسم مایکروسافت

به دو روش می توانید رویدادهای مایکروسافت را مشاهده کنید ، با قطع کننده مدار یا بدون آن. ابتدا راه بدون فیلترشکن را شرح می دهیم.

می توانید رویداد مایکروسافت را در وب سایت رسمی این شرکت مشاهده کنید که فیلتر نشده است. در پخش زنده وب سایت این شرکت ، شما حتی می توانید مترجم ناشنوایان به زبان های مختلف باشید! برای مشاهده رویداد از وب سایت مایکروسافت روی پیوند زیر کلیک کنید:

مراسم رویداد مایکروسافت را در 31 سپتامبر در وب سایت رسمی شرکت مشاهده کنید 📽️📽️

این شرکت همچنین سعی کرد جریان مستقیم خود را در YouTube پخش نکند و این کار را از طریق توییتر انجام داد. توییتر در کشور ما فیلتر است ، بنابراین اگر می خواهید مراسم مایکروسافت را در توییتر دنبال کنید ، روی پیوند زیر کلیک کنید:

؟؟ رویداد 31 سپتامبر مایکروسافت را در توییتر تماشا کنید ؟؟

مایکروسافت

مایکروسافت

پس از افشاگری ها و شایعات دیگر ، احتمالاً این رویدادی است که در آن Microsoft Surface Duo 2 رسماً معرفی شده است. در پایان ماه جولای ، چنین دستگاهی در تصاویر زنده دوربین با بیرون زدگی بزرگی بیرون آمد تا به ما یادآوری کند که نسخه اصلی دوربین عقب چقدر بی فایده بود و در عوض نسل دوم به دنبال اشتباهات برادر بزرگتر خود در این زمینه بودند. اگر از نسل اول دوتایی سطوح به خاطر داشته باشید که دوربین دستگاه کاملاً به سنسور سلفی بی کیفیت متکی بود که انتقادات زیادی را برانگیخت.

به لحاظ مشخصات داخلیمحصول مایکروسافت از تراشه Snapdragon 888 با شبکه 5G پشتیبانی می کند و NFC را برای پرداخت اضافه می کند (عدم وجود یک مورد در سال گذشته مردم را مجبور به استفاده از ساعت های هوشمند خود کرد). با این حال ، بسیاری از طرفداران انتظار دارند که نرم افزار Surface Duo 2 با تأکید بیشتر بر ثبات و بهبود عملکرد بهینه سازی شود تا خریداران بتوانند از آن به عنوان یک محصول ترکیبی نیز استفاده کنند.

همچنین انتظار می رود مایکروسافت سری جدیدی از لپ تاپ های سرفیس را در کنفرانس بعدی خود عرضه کند. انتشار نسخه نهایی سیستم عامل ویندوز 11 منتشر می شود 13 اکتبر 1400. این دعوتنامه تصویری از محصول مشابه Microsoft Surface Pro X را نشان می دهد که از ARM پشتیبانی می کند. همچنین ممکن است لوازم جانبی دیگری مانند هدست بلوتوث برای ارائه در این رویداد وجود داشته باشد.

در ماه مه سال 2020 ، مایکروسافت میزبان رویدادی بود که شامل رونمایی از Surface Go 2 ، Surface Book و Surface Headphones 2 می شد ، در حالی که سال گذشته ما در یک کنفرانس مطبوعاتی بزرگ که Surface Duo و Neo را به نمایش گذاشت ، شرکت کردیم.

آیا مراسم مایکروسافت را دنبال می کنید؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا