اخبار فناوری

بنچمارک GeekBench 6 معرفی شد

یکی از بنچمارک های معروف موجود در سیستم عامل های مختلف، بنچمارک معروف Geekbench است که در نسل های مختلف توسعه و بهبود یافته است. در آخرین به روز رسانی مرجع GeekBench 6 معرفی می شود و مهم ترین مسائل را مورد بحث قرار می دهد.

مرجع GeekBench 6

Primal Labs امروز نسخه جدیدی از معیار محبوب خود Geekbench 6 را معرفی کرد. این شرکت می‌گوید موبایل و رایانه سریع‌تر و سریع‌تر می‌شوند، بنابراین روش‌های اندازه‌گیری قبلی به سرعت منسوخ می‌شوند.

تغییرات در نسخه جدید شامل استفاده از عکس های بزرگتر، کتابخانه تصویری بزرگتر برای آزمایش، نمونه PDFهای بزرگتر و مدرن تر است. این برنامه اکنون در همه پلتفرم‌ها به طور گسترده‌تری آزمایش می‌شود، زیرا با چندین آزمایش جدید از جمله محو کردن پس‌زمینه در طول تماس‌های ویدیویی، فیلترهای عکس در رسانه‌های اجتماعی و تشخیص اشیا برای بارهای کاری هوش مصنوعی همراه است.

مرجع GeekBench 6

مرجع GeekBench 6

بنچمارک Geekbench 6 این امر تمرکز بر روی تست CPU تک هسته ای را تا حد زیادی کاهش می دهد. آزمایشگاه های اولیه این نشان می دهد که تعداد هسته ها دیگر چندان مهم نیست و موارد استفاده واقعی توسط بخش های مختلف سخت افزار تغذیه می شوند. برنامه های کاربردی یادگیری ماشین نیز در حال افزایش هستند، به این معنی که نتیجه پردازنده های چند هسته ای نیز بهبود یافته است.

نتیجه نهایی فقط اضافه کردن عملکرد چهار هسته دیگر نیست. این تست‌ها نحوه تقسیم هسته‌ها به نمونه‌های عملکرد واقعی را اندازه‌گیری می‌کنند. در طراحی های جدید تراشه، هم موبایل و هم دسکتاپ، هسته های بزرگ و کوچک با هم ترکیب شده اند.

همچنین معیارهای GPU بهتری با چارچوب های جدید و لایه های انتزاعی دارد. مقایسه بین پلتفرمی دقیق‌تری وجود خواهد داشت زیرا Primal Labs دستورالعمل‌های شتاب ML و عملکرد GPU را در همه پلتفرم‌ها ثابت کرده است.

بنچمارک Geekbench 6 برای اندروید، لینوکس، مک و ویندوز در دسترس خواهد بود. برای استفاده غیرتجاری رایگان خواهد ماند و به زودی در Google Play در دسترس خواهد بود.

نطر شما چی هست؟ آیا دستگاه های خود را با هم مقایسه می کنید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا