اخبار فناوری

موتورولا Edge 50 Pro با اسنپدراگون ۷ نسل ۳ و پشتیبانی از شارژر ۱۲۵ واتی معرفی شد

موتورولا Edge 50 Pro به طور رسمی در کشور هند معرفی شد. این دستگاه، یک گوشی میان‌رده است که مشخصات قدرتمندی دارد. این تلفن هوشمند دارای ویژگی‌هایی بوده که اغلب در دستگاه های گران‌قیمت و پرچمدار یافت می‌شود.

موتورولا Edge 50 Pro از نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است

جدیدترین گوشی سری اج موتورولا دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی منحنی POLED با رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی، HDR10+، وضوح FullHD+ و حداکثر روشنایی ۲,۰۰۰ نیت است.  تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی جدید موتورولا را بر عهده دارد. این دستگاه حداکثر با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به دست کاربران می‌رسد. Edge 50 Pro از باتری ۴,۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ ۱۲۵ واتی TurboPower پشتیبانی می‌کند. این دستگاه از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

Edge 50 Pro

دوربین اصلی موجود در قاب پشتی موتورولا Edge 50 Pro از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال (OIS) بهره می‌برد. دوربین تله‌فوتو وضوح ۱۰ مگاپیکسلی داشته و زوم ۳ برابری اپتیکال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین اولتراواید نیز از سنسور ۱۰ مگاپیکسلی بهره‌مند بوده و به عنوان دوربین های تشخیص عمق و ماکرو نیز عمل می‌کند. دوربین اصلی این دستگاه از هوش مصنوعی برخوردار است.

از دیگر ویژگی های موتورولا اج ۵۰ پرو می‌توان به برخورداری از استاندارد IP68، سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش اسپیکر های استریو دوگانه با Dolby Atmos، قاب پشتی از جنس چرم گیاهی و سیستم عامل اندروید ۱۴ اشاره کرد. موتورولا تضمین کرده که این تلفن هوشمند موفق به دریافت آپدیت اندروید ۱۷ خواهد شد.

Edge 50 Pro

قیمت موتورولا اج ۵۰ پرو

قیمت اولیه پیکربندی ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۳۱,۹۹۹ روپیه (۳۸۳ دلار) است. البته این نسخه از شارژ سریع ۶۸ واتی پشتیبانی می‌کند. تنها پیکربندی ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی این گوشی از شارژ سریع ۱۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این پیکربندی با قیمت ۳۵,۹۹۹ روپیه (۴۳۱ دلار) عرضه می‌شود.

موتورولا Moto G Power 5G (2024) به همراه Moto G 5G (2024) معرفی شد

 

مطابق با گزارش منبع، اولین فروش موتورولا اج ۵۰ پرو در ۹ آوریل ۲۰۲۴ (۲۱ فروردین ماه) از طریق Flipkart شروع می‌شود. این گوشی در رنگ های مشکی، بنفش و خاکستری به دست کاربران می‌رسد. انتظار می‌رود که این دستگاه در بازار اروپا نیز عرضه شود.

نظر شما درباره این گوشی جدید موتورولا چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/03/%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%88%D9%84%D8%A7-edge-50-pro-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE%D8%AF%D8%B1%D8%A7%DA%AF%D9%88%D9%86-%DB%B7-%D9%86%D8%B3%D9%84-%DB%B3-%D9%88-%D9%BE%D8%B4%D8%AA%DB%8C/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا