اخبار فناوری

تولید گوشی های آنر در هند از سه ماهه ابتدایی ۲۰۲۴ آغاز می‌شود

کمپانی آنر به تازگی با عرضه Honor 90 به بازار گوشی های هوشمند هند بازگشته است. این شرکت با همکاری با PSAV Global و HTech وارد بازار هند شد. مدهاو شیث، مدیرعامل سابق Realme India اکنون ریاست HTech در هند را بر عهده دارد و در نتیجه اقدامات آنر در هند را نیز رهبری می‌کند. وی می‌گوید که در چارک ابتدایی ۲۰۲۴ تولید گوشی های هوشمند آنر در کشور هند آغاز خواهد شد.

آنر برای تولید گوشی های خود سرمایه‌گذاری بزرگی در هند کرده است

در گفتگوی اخیر با اکونومیک تایمز، مدهاو چندین تصمیم کلیدی تجاری آنر برای تقویت موقعیت این شرکت در بازار هند را اعلام کرد. وی تأیید کرده که ساخت گوشی های هوشمند آنر در هند آغاز می‌شود. این کمپانی در کشور هند سرمایه‌گذاری کرده و تلفن های هوشمند بیشتری را معرفی خواهد کرد. در ادامه نگاهی به استراتژی آنر در این کشور خواهیم انداخت. مدهاو تایید می‌کند که آنر هم اکنون در حال مذاکره با سه سازنده برای شروع تولید گوشی در هند است. انتظار می‌رود که این شرکت های سازنده تلفن های هوشمند محلی از ژانویه تا مارس ۲۰۲۴ کار خود را آغاز کنند. وی همچنین اعلام کرد که Honor تاکنون برای راه‌اندازی این عملیات ۴ میلیارد روپیه سرمایه‌گذاری کرده است.

آنر ۹۰

Honor 90

این مدیر ارشد اجرایی همچنین تأیید کرد که آنر در حال برنامه‌ریزی برای عرضه گوشی های بیشتری در بازار هند، در ماه های آینده، است. وی افزود:«این شرکت بیش از آنچه که ما برای آن برنامه ریزی کرده بودیم، انجام می‌دهد.» این کمپانی فروش ۵۰,۰۰۰ دستگاه «Honor 90» را در اهداف خود قرار داده است. انتظار می‌رود که آنر در طول فصل ۶۰۰ میلیون روپیه فروش داشته باشد.

آنر ۹۰ با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و دوربین سه گانه ۲۰۰ مگاپیکسلی معرفی شد

مطابق با گزارش Mysmartprice، در ماه آگوست بود که گوشی آنر ۹۰ با قیمت ۳۷,۹۹۹ روپیه و ۳۹,۹۹۹ روپیه در نسخه های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی معرفی شد. از ویژگی های کلیدی این گوشی هوشمند می‌توان به صفحه نمایش خمیده AMOLED، تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی اشاره کرد.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده آنر چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/08/%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D9%86%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D9%87-%D9%85%D8%A7%D9%87%D9%87-%D8%A7%D8%A8%D8%AA/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا