اخبار فناوری

امتیاز DxOMark دوربین شیائومی 13T منتشر شد: قرارگیری در جایگاه ۶۰ ام جدول

شیائومی 13T به مانند نسل‌های قبلی خود به تراشه مدیاتک مجهز شده است. دیمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا تراشه انتخابی شیائومی برای این دستگاه بوده که شاید یک نمونه ۴ نانومتری باشد اما باید بدانید که هسته‌های پردازشی یا ISP آنقدرها قدرتمندی ندارد. ترکیب این تراشه با یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به حسگر تصویر Sony IMX 707 چه خروجی را خواهد داد؟ برای پاسخ بیاید امتیاز DxOMark دوربین شیائومی 13T را بررسی کنیم.

امتیاز DxOMark دوربین شیائومی 13T منتشر شد: نوردهی و داینامیک رنج خوب

با افزایش روزافزون تعداد گوشی‌ های هوشمندی که برای جلب توجه مصرف‌کنندگان، به‌ویژه در بخش دوربین، رقابت می‌کنند باید دید که شیائومی 13T چگونه عملکردی دارد؟ خوشبختانه امتیاز DxOMark دوربین این گوشی هوشمند منتشر شده است.

هم‌اکنون تصویر واضح‌تری از آنچه باید انتظار داشته باشیم داریم. این محصول موفق به کسب امتیاز کلی ۱۲۳ شده است. این دستگاه امتیاز ۱۳۴ را در بخش عکاسی و امتیاز ۱۱۴ را در بخش فیلمبرداری کسب کرده است.

اینها امتیازات خوبی هستند، اما بالاترین امتیاز بازار نیستند. در سیستم رتبه‌بندی جهانی دگزومارک، شیائومی ۱۳ تی در رده ۶۰ام قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که گوشی هایی که در رتبه های بالاتری (مانند هواوی پی ۶۰ پرو، آیفون ۱۵ پرو مکس و گلکسی اس ۲۳ اولترا) قرار گرفته‌اند، قیمت های بالاتری نیز دارند.

امیتاز Dxo دوربین شیائومی ۱۳ تی

عملکرد دوربین Xiaomi 13T از نظر نوردهی، کنتراست، تعادل رنگ سفید، حفظ جزئیات، فوکوس خودکار، محدوده دینامیکی و کاهش نویز بسیار خوب است. با این حال، برای گرفتن رنگ‌ های دقیق در صحنه های پیچیده تا حدودی مشکل دارد و در نور کم جزئیات از دست می‌رود.

شیائومی ۱۳ تی گواهی بر این واقعیت است که عملکرد خوب دوربین همیشه مستلزم داشتن قیمت بالا نیست. این گوشی هوشمند سعی می‌کند تا هم نیاز عکاسان معمولی را برطرف کند و هم نیاز علاقه‌مندان به این حوزه را که با بودجه محدود به دنبال کیفیت هستند.

امتیاز DxOMark دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس منتشر شد: رتبه دوم و پشت سر هواوی

شیائومی 13T به همراه شیائومی 13T Pro معرفی شد

نظر شما درباره عملکرد شیائومی ۱۳ تی در تست DxOMark چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/08/%D8%A7%D9%85%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%B2-dxomark-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-13t-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%D8%B4%D8%AF-%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا