اخبار فناوری

گوشی های شیائومی 12 و 12 پرو

گوشی های شیائومی 12 و 12 پرو با اسنپدراگون 8 نسل 1 و سرعت شارژ فوق العاده 120 واتی معرفی شدند.

امروز، شیائومی مناسب دیده است که جدیدترین گوشی های هوشمند پرچمدار شیائومی 12، شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X خود را با بهترین پردازنده و به روزرسانی های بیشتری عرضه کند. سری شیائومی 12 سه گوشی متفاوت با یک طراحی کاملاً جدید و حافظه ی داخلی قدرتمند عرضه می کند. اگر اطلاعات کافی در مورد این گوشی ندارید برای خواندن جزئیات بیشتر در مورد این محصول جدید به مطالبی که در زیر گفته شده مراجعه کنید.

شیائومی، شیائومی 12 و 12 پرو را با تراشه ی اسنپدراگون 8 نسل 1 با شارژ بی سیم سریعتر و ارائه ی موارد بیشتر معرفی کرد.

همان طور که پیشتر ذکر شد، شیائومی جدیدترین شیائومی 12 و 12 پرو خود را معرفی کرده است که از جدیدترین و بهترین تراشه ی اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می برد که حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ی داخلی دارد. هر دو مدل دارای قابلیت 5G و همچنین سرعت بیشتر هستند.

یک شیائومی 12 استاندارد یک صفحه نمایش 6.28 اینچی 120 هرتز فول HD را با حداکثر روشنایی 1100 نیت ارائه می دهد. جلوی گوشی توسط گوریلا گلس ویکتوس ( Gorilla Glass Victus ) محافظت می شود که می تواند بهتر از مدل های قبلی در مقابل خراشیدگی مقاومت کند. علاوه براین، شیائومی 12 دارای یک ظرفیت ذخیره ی باتری 4500 میلی آمپر ساعت با شارژ سریع 67 واتی از طریق کابل یو اس بی تایپ سی (USB-C) و شارژ 50 واتی از طریق شارژر بی سیم شیائومی می باشد. در مورد دوربین، شیائومی 12 جدید مجهز به سنسور اصلی IMX766 50MP سونی، یک دوربین الترا واید 13 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو می باشد. در جلوی گوشی هم یک دوربین 32 مگاپیکسلی قرار دارد.

ازطرف دیگر، شیائومی 12 پرو از یک صفحه نمایش 6.7 اینچی QHD با یک سطح روشنایی حتی بالاتر از مدل استاندارد خود استفاده می کند. همچنین از همان تراشه ی اسنپدراگون 8 نسل 1 و حداکثر رم 12 گیگا بایتی بهره می برد. به هرحال، زمانی این گوشی جلوه می کند که با یک قابلیت شارژ سریع و عکس های تله فوتو و الترا واید همراه است. شیائومی 12 پرو با ظرفیت باتری کمی بالاتر از 4600 میلی آمپر ساعت از شارژ سریع سیمی 120 واتی و شارژ سریع بدون سیم 50 واتی برخوردار می باشد.

سرانجام، شیائومی 12X از همان صفحه نمایش و مشخصات دوربین مدل استاندارد استفاده می کند. به هرحال، این گوشی از تراشه ی کیفیت پایین تر از اسنپدراگون 870 بدون قابلیت شارژ بی سیم و بدون پشتیبانی از دالبی ویژن (Dolby Vision) استفاده می کند. علاوه براین، طراحی گوشی تقریباً مشابه مدل استاندارد می باشد.

درحالی که پرچمداران اندرویدی جدید به رقابت اضافه می شوند همه ی گوشی ها با اندروید 11 آماده ی ورود به بازار هستند. توجه داشته باشید که امروز شیائومی اندروید 12 اش را مبتنی بر رابط کاربری MIUI 13 معرفی خواهد کرد، اما جدیدترین پرچمداران تا ماه آینده آن را دریافت نخواهند کرد. درحال حاضر، این مدل ها تنها در سرزمین اصلی چین عرضه می شوند و پیش سفارش ها از 30 دسامبر (9 دی ماه) آغاز می شود. شما می توانید جزئیات بیشتر را در پست اعلامیه ی شرکت بررسی کنید.

دوستان، کل مطلب همین بود. نظرتان در مورد سری جدید شیائومی 12 چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا