اخبار فناوری

سری Vivo X90 دارای تراشه Dimension 9200 و سنسور دوربین IMX758 خواهد بود

سری Vivo X90 در تاریخ 22 نوامبر در چین معرفی می شود. پیش بینی می شود این سری از گوشی های هوشمند دارای سه مدل استاندارد پرو و ​​پرو پلاس باشند. در گذشته شایعه شده بود که Vivo X90 به تراشه MediaTek Dimension 9200 مجهز خواهد شد. امروز این شرکت با انتشار پوستری رسما تایید کرد که یکی از اعضای سری تراشه های X90 سایز 9200 خواهد داشت

نسخه استاندارد Vivo X90 از تراشه پرچمدار مدیاتک استفاده می کند

همانطور که گفته شد، ویوو پوستری منتشر کرده است که در آن نام تراشه Dimension 9200 به چشم می خورد. در این پوستر اما هیچ مدلی از سری X90 ذکر نشده است. به جرات می توان گفت که این نسخه استاندارد Vivo X90 از تراشه مذکور استفاده خواهد کرد. چرا که این گوشی هوشمند با نسخه سیزدهم اندروید و 12 گیگابایت رم در بنچمارک Geekbench دیده شد. برخی منابع ادعا می کنند که نسخه پرو این سری از قدرت پردازشی خود از طریق تراشه استفاده می کند اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول ارائه خواهد شد

پوستر ویرایش شده توسط Vivo

علاوه بر این، ویوو تایید کرده است که سری X90 دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی سونی IMX 758 خواهد بود. پوستر منتشر شده توسط این شرکت یک ماژول دوربین دایره ای با چهار لنز دوربین را نشان می دهد. دوربین سمت راست بالای این ماژول دارای دهانه مربعی است که احتمالا از نوع پریسکوپ است. ویوو همچنین نام دقیق گوشی را در این پوستر ذکر نکرده است. اما وب سایت GSM Arena او ادعا می کند که این تصویر Vivo X90 Pro Plus را نشان می دهد. می توانید برخی از مشخصات دوربین را در سمت راست ماژول (زیر فلاش LED) مشاهده کنید.

پوستر ویرایش شده توسط Vivo

ویوو به تازگی عکس هایی از سری X90 را در وب سایت خود منتشر کرده است. این تصاویر گوشی هوشمند مورد بحث را در رنگ های مشکی، قرمز و آبی نشان می دهد. مدل های قرمز و مشکی دارای قاب پشتی چرمی هستند (البته این ویژگی در رنگ آبی قابل مشاهده نیست). همچنین، با بررسی دقیق تر، می توانید متوجه شوید که گوشی های هوشمند مشکی و قرمز دارای دوربین پریسکوپ هستند، در حالی که نسخه آبی فاقد دوربین است. ماژول دوربین و مشخصات نوشته شده در کنار آن کمی متفاوت به نظر می رسند. ما معتقدیم که نسخه آبی Vivo X90 استاندارد و دو رنگ مشکی و قرمز مربوط به نسخه های Pro و Pro Plus است. Vivo X90 در هر سه رنگ عرضه خواهد شد.

تصویر زنده سری Vivo X90

همانطور که در تصاویر منتشر شده مشخص است؛ دوربین هر سه نسخه از سری X90 توسط ZEISS بهبود یافته است. ویوو همچنین تایید کرده است که سری X90 با تراشه V2 عرضه خواهد شد. با توجه به اینکه هنوز شش روز تا رونمایی از این سری از گوشی های هوشمند باقی مانده است، انتظار داریم ویوو در آینده اطلاعات بیشتری از سری X90 منتشر کند.

تصاویر زنده از سری X90 نیز فاش شده است

علاوه بر رندرهای رسمی که تأیید می کند سری Vivo X90 در سه رنگ آبی، قرمز و مشکی عرضه خواهد شد. به تازگی تصاویر زنده این گوشی های هوشمند نیز فاش شده است. این سه رنگ دارای سه پوشش مختلف در قاب پشتی هستند. رنگ قرمز دارای روکش چرم مصنوعی است (مشابه آنچه در X Fold Plus دیدیم). رنگ مشکی مدل استاندارد دارای طراحی مات و در نسخه پرو پلاس همان طرح چرمی خواهد بود. برخلاف این دو رنگ، نسخه آبی Vivo X90 طراحی براقی دارد.

تصویر زنده سری Vivo X90

چهار لنز دوربین در قاب دایره ای پشت Vivo X90 Pro دیده می شود. همانطور که گفته شد، این سری از گوشی های هوشمند، پردازشگر تصویر انحصاری Vivo V2 مجهز خواهد شد.

تصاویر نمونه دوربین Vivo X90 Pro+ عملکرد عالی سنسور 1 اینچی آن را نشان می دهد

نظر شما در مورد سری Vivo X90 چیست؟ آیا این گوشی های هوشمند پرچمدار شما را اغوا می کنند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا