اخبار فناوری

ایلان ماسک ادعا می کند که توییتر را از ورشکستگی و مشکلات دیگر نجات می دهد

ایلان ماسک، به حاشیه رانده‌ترین مرد دنیای فناوری، مدتی است که به صندلی توییتر تکیه داده و برنامه‌های عمده‌ای برای اداره این پلتفرم در کنار مسائل اقتصادی جهانی ارائه کرده است. در این میان، ادعای ایلان ماسک در مورد نجات توییتر از ورشکستگی و مشکلات دیگر قابل توجه است. با مایفون مگ بیا

ادعای ایلان ماسک درباره پشتیبان گیری از توییتر با راهکارهای مدیریت هوشمند…!

ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر، که هنوز هم یکی از ثروتمندترین مردان جهان است، اخیرا ادعا کرده است که خرید 44 میلیارد دلاری او از توییتر به موقع بوده است. زیرا این پلتفرم اجتماعی را از ورشکستگی نجات داد. ماسک در پاسخ به توییتی از وال استریت ژورنال نوشت که 3 ماه گذشته زمان بسیار سختی بوده است، زیرا من مجبور شدم توییتر را از ورشکستگی در حین انجام وظایف ضروری تسلا و اسپیس ایکس نجات دهم و شخصاً چنین مشکلاتی را دوست ندارم. به هر کسی. من آرزو نمی کنم توییتر چالش دیگری داشته باشد، اما اگر به مدیریت آن ادامه دهیم، اکنون به نقطه شکست رسیده است و پشتیبانی عمومی کاربر بسیار قدردانی می شود.

ادعای ایلان ماسک در مورد نجات توییتر

اینکه آیا این صرفاً یک پست خودخواهانه است که برای تقویت دستاوردهای او در توییتر طراحی شده است یا یک واقعیت مشروع، مشخص نیست. اما مولتی میلیاردر ممکن است این کار را پس از آن انجام داده باشد که هیئت منصفه کالیفرنیا او را مسئول ضررهای متحمل شده به سهامداران تسلا تشخیص داد. پس از اینکه او توییت کرد که در نظر دارد تسلا را به ازای هر سهم 420 دلار خصوصی کند، نارضایتی زیادی در بین سهامداران این شرکت به وجود آمد. این توییت که در ابتدا در سال 2018 منتشر شد، سهام تسلا را 11 درصد افزایش داد و به 387.46 دلار رسید و یک ماه بعد، وقتی مشخص شد که تامین مالی تکمیل نشده است، سهام این شرکت به 263.24 دلار کاهش یافت.

از زمان خرید توییتر، همه چیز برای ایلان ماسک بسیار خوب پیش رفته است. او بارها نظر خود را در مورد برنامه‌اش برای فروش تیک‌های تایید برای حساب‌های رسمی در این پلتفرم تغییر داد و حتی اشاره کرد که درخواست ورشکستگی گزینه‌ای برای توییتر خواهد بود. با این حال، ایلان ماسک در یک توییت بعدی گفت که تعداد کاربران روزانه توییتر و تعداد دقایقی که کاربران در این پلتفرم می گذرانند همچنان مهم است. علیرغم صحبت‌ها در مورد ورشکستگی، توییتر توانست اولین پرداخت سود بدهی 12.5 میلیارد دلاری قبلی را که ماسک برای تکمیل خرید توییتر وام گرفته بود، انجام دهد.

رکورد جدید ایلان ماسک به ثبت رسید. اولین کسی که 200 میلیارد دلار ضرر کرد

با توجه PhoneArena، پرداخت به موقع آن وام احتمالاً به ماسک این اطمینان را داد که خواسته خود را بیان کند. با این حال، ایلان ماسک شخصاً روزهای سختی را پشت سر گذاشت. سال گذشته او اولین کسی بود که ادعای مشکوک از دست دادن 200 میلیارد دلار ثروت در یک سال را مطرح کرد. در طول سال گذشته، سهام تسلا 37 درصد کاهش یافته است و بزرگترین ضرر ممکن را به آن وارد کرده است. نظر کاربران مایفون مگ در مورد ادعای ایلان ماسک در مورد نجات توییتر از ورشکستگی چیست؟!

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا