اخبار فناوری

حقوق تیم کوک مدیرعامل اپل در سال 2023 40 درصد کاهش می یابد

مطابق با بیانیه اپل امروز اعلام کرد که کل دستمزد تیم کوک، مدیرعامل تیم کوک در سال 2022، 99.4 میلیون دلار است. حقوق او شامل 3 میلیون دلار حقوق پایه، تقریباً 83 میلیون دلار سهام و 13.4 میلیون دلار در سایر اشکال است. با این حال گفته می شود که مدیر عامل اپل امسال حقوق بسیار کمتری دریافت خواهد کرد.

حقوق تیم کوک مدیر عامل اپل

همانطور که مارک گورمن از بلومبرگ اشاره می کند، کوک در سال 2023 دستمزد خود را کاهش خواهد داد. بر اساس بازخورد سهامداران و توصیه کوک برای تنظیم حقوق خود با توجه به بازخوردها، پرونده می گوید که دستمزد هدف او برای سال 2023 49 میلیون دلار خواهد بود که بیش از 40 کاهش دارد. درصد از سال 2022.

علیرغم کاهش دستمزدها، کمیته پرداخت غرامت اپل اعلام کرد که این شرکت در سال 2022 تحت مدیریت کوک که از سال 2011 به عنوان مدیرعامل فعالیت می کند، عملکرد فوق العاده ای داشته است.

حقوق تیم کوک مدیر عامل اپل

حقوق تیم کوک مدیر عامل اپل

قبل از جلسه سالانه سهامداران اپل در 10 مارس، کوک پیامی را در مورد سال گذشته برای سهامداران به اشتراک گذاشت که گزیده ای از آن در زیر آمده است:

چالش های جهانی امروز برای همه ما از تورم و جنگ در اروپای شرقی گرفته تا اثرات ماندگار همه‌گیری ویروس کرونا، این لحظه را تبدیل به یک اقدام عملی و متفکرانه کرده است. اما هنوز زمان کناره گیری از آینده فرا نرسیده است. ما همیشه اپل را برای درازمدت رهبری کرده‌ایم و این به معنای ادامه سرمایه‌گذاری در نوآوری، روی افراد و تفاوت مثبتی است که می‌توانیم در جهان ایجاد کنیم.

امروز، ما قوی‌ترین سبد محصولات و خدماتی را داریم که تا به حال داشته‌ایم، و فناوری ما هرگز برای کاربرانمان بهتر به نظر نرسیده است. جدیدترین نوآوری‌های ما به افراد بیشتری کمک می‌کند خلاقیت خود را ابراز کنند، با عزیزان خود ارتباط برقرار کنند، سرگرمی و شادی پیدا کنند و زندگی امن‌تر و سالم‌تری داشته باشند.»

نظر شما در مورد کاهش دستمزد تیم کوک، مدیر عامل اپل چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا