اخبار فناوری

تصاویر ماکت سری گلکسی اس ۲۴ منتشر شد: همان طراحی آشنای سامسونگ

تاکنون، شایعات حاکی از تغییرات قابل توجهی در مشخصات پرچمداران آینده سامسونگ بوده است. هم اکنون تصاویر ماکت های سری گلکسی اس ۲۴ منتشر شده که نشان دهنده به‌کارگیری همان طراحی آشنای سامسونگ است.

طراحی سری گلکسی اس ۲۴ تا حد زیادی مشابه نسل قبل است

تصاویر ماکت های سری گلکسی اس ۲۴ توسط SonnyDickson در توییتر به اشتراک گذاشته شده است. مدل های استاندارد و پلاس دارای گوشه های گرد و فریم فلت هستند. گلکسی اس ۲۴ اما با ظاهر مستطیلی تر و دو لنز دوربین اضافی در قاب پشتی، بیشتر به چشم می‌آید. پیشتر، رندر های CAD این تلفن های هوشمند به بیرون درز کرده، و ابعاد این دستگاه ها را فاش کرده بود. می‌دانیم که ابعاد گلکسی اس ۲۴ اولترا ۸.۷ در ۷۹.۰ در ۱۶۲.۳ میلی‌متر خواهد بود.

این گوشی هوشمند یک میلی‌متر عرض کمتری نسبت به نسل قبل خواهد داشت. متاسفانه تصویری از جلوی ماکت های سری گلکسی اس ۲۴ منتشر نشده است. اما میدانیم که S24 Ultra دارای صفحه نمایش تخت خواهد بود. هر‌چند که به طور کامل تخت نیست! وزن این تلفن هوشمند پرچمدار نیز مشابه نسل قبل است.

ماکت سری Galaxy S24

رندرهای گلکسی اس ۲۴ پلاس نشان می‌دهند که ابعاد آن ۱۵۸.۵ در ۷۵.۹ در ۷.۷۵ میلی‌متر خواهد بود. افشای اطلاعاتی دیگری ابعاد S24 را ۱۴۷.۰ در ۷۰.۵ در ۷.۶ میلی‌متر نشان می‌دهد. تمامی این ابعاد حدودا مشابه Galaxy S23 و S23 Plus است. شایعه شده است که سامسونگ برای گوشی های پرچمدار آینده خود به سراغ تیتانیوم رفته و از آلومینیوم فاصله می‌گیرد. تمامی ماکت های سری گلکسی اس ۲۴ به رنگ سفید هستند؛ اما شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد این دستگاه ها در چهار رنگ مختلف قابل تهیه خواهند بود.

گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس

گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس

شایعات منتشر شده حاکی از آن است که تمامی اعضای سری گلکسی اس ۲۴ از پنل های LTPO برخوردارند. همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، دوربین های موجود در قاب پشتی مدل استاندارد و پلاس ارتقاء هایی داشته است؛ اما بیشترین تغییرات بر روی مدل Ultra متمرکز خواهد بود. انتظار می‌رود که سری Galaxy S24 سامسونگ در ماه ژانویه، در رویداد Unpacked و در ایالات متحده معرفی شود.

گلس محافظ نمایشگر سری گلکسی S24 سامسونگ را ببینید

نظر شما درباره طراحی گوشی های هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/14/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%AA-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-%DB%B2%DB%B4-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%D8%B4%D8%AF-%D9%87%D9%85/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا