اخبار فناوری

امتیاز DxOMark دوربین آنر Magic 6 Pro منتشر شد: شکست تمام رقبا

اوپو Find X7 Ultra و هواوی Mate 60 Pro Plus در رتبه‌بندی دوربین های اولترا پریمیوم لابراتوار DxOMark، در صدر جدول قرار داشتند. هم اکنون، امتیاز DxOMark دوربین آنر Magic 6 Pro منتشر شده است. این تلفن هوشمند که در پایان ماه گذشته میلادی برای عرضه در بازار جهانی معرفی شد، موفق به تصاحب رتبه اول شده است.

آنر Magic 6 Pro در بخش دوربین تست های DxOMark موفق به کسب امتیاز ۱۵۸ شد

در ابتدا نگاهی به مشخصات دوربین های Honor Magic 6 Pro می‌اندازیم. این دستگاه از سنسور اصلی 1/1.28 اینچی ۵۰ مگاپیکسلی با فناوری دیافراگم متغیر (f/1.4-f/2.0)، فوکوس خودکار و لرزشگیر اپتیکال برخوردار است. دوربین دیگر از نوع اولتراواید بوده و از یک سنسور 1/2.88 اینچی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد. دوربین دیگر از نوع تله‌فوتو بوده که دارای یک سنسور 1/1.4 اینچی ۱۰۸ مگاپیکسلی با لنز ۶۸ میلی‌متری است. این دوربین گشودگی دریچه دیافراگم f/2.6 داشته و از لرزشگیر اپتیکال (OIS) بهره می‌برد.

امتیازات کسب شده از سوی DxOMark در هر بخش

طبق امتیاز DxOMark، دوربین آنر Magic 6 Pro در تمام تست‌ها به نتایج عالی دست یافته و موفق به کسب امتیاز ۱۵۸ شده است. این دستگاه قادر به بازتولید رنگ های زیبا و در عین حال ارائه محدوده دینامیکی عالی، حتی در صحنه هایی با نور پس زمینه چالش برانگیز است. سیستم فوکوس خودکار این تلفن هوشمند یکی از نکات مثبت اصلی بوده زیرا در همه شرایط سریع و دقیق است.

آنر مجیک ۶ پرو در  بخش «قابلیت های زوم» درخشید و استاندارد جدیدی را به خصوص با ویژگی های زوم دوربین اولتراواید و زوم ویدیویی خود ایجاد کرد. نوردهی و رنگ های دوربین اولتراواید عالی بودند، و دوربین تله‌فوتو نیز توانست تصاویر دقیقی را از فاصله دور بگیرد، البته برخی از جزئیات چندان واضح به نظر نمی‌رسیدند.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، ویدئو های ضبط شده با Honor Magic 6 Pro تعادل رنگ سفید عالی داشته و رنگ ها در آن متعادل است. البته این تلفن هوشمند در بخش لرزشگیر، فوکوس خودکار و نوردهی به خوبی آیفون ۱۵ پرو مکس عمل نمی‌کند؛ با این حال اما کیفیت رنگ های ثبت شده چشمگیر بوده و تعادل خوبی بین جزئیات و کاهش نویز برقرار است. در نهایت لازم به ذکر است که ویدیو های گرفته شده با Magic 6 Pro در نور کم، چندان شفاف نیستند.

امتیاز DxOMark نمایشگر آنر مجیک ۶ پرو منتشر شد: شکست گلکسی اس ۲۴ اولترا

نظر شما درباره عملکرد این تلفن هوشمند جدید آنر چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/20/%D8%A7%D9%85%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%B2-dxomark-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A2%D9%86%D8%B1-magic-6-pro-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%D8%B4%D8%AF-%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA-%D8%AA%D9%85/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا