اخبار فناوری

گوریلا گلس ویکتوس 2 سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا در برابر خراش سطحی چندان مقاوم نیست

هر ساله نسل جدیدی از لنزهای سخت معرفی می شوند و امیدواریم شاهد پیشرفت محسوسی در آنها باشیم. جدیدترین شیشه مقاوم ارائه شده توسط Corning می تواند باشد گوریلا گلس ویکتوس 2 می دانستم این شیشه در سری گلکسی اس 23 استفاده می شود. اگر از حضور این شیشه در پرچمدار 2023 بسیار هیجان زده هستید، باید در مورد چیزی به شما هشدار دهیم. گوریلا گلس ویکتوس 2 سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا در برابر خراش های سطحی چندان مقاوم نیست.

Gorilla Glass Victus 2 Galaxy S23 Ultra در برابر خراش های سطحی مقاوم است

گوریلا گلس Victus 2 استفاده شده در Galaxy S23 Ultra در برابر ریزش بتن از ارتفاع 1 متری و ریزش آسفالت از ارتفاع 2 متری مقاوم است.

با این حال، متأسفانه کورنینگ ممکن است چندان روی مقاومت در برابر خراش تمرکز نکند. اخیراً در ویدئویی مشاهده می کنیم که یکی از کاربران گلکسی اس 23 اولترا ادعا می کند که گوشی موبایلش تنها در 24 ساعت “خراش های ریز” را روی صفحه نمایش خود نشان می دهد.

او می گوید که تلفن همراهش را در جیب شلوارش گذاشته و سپس آن خراش ها را دیده است. او حتی ادعا می کند که هیچ کلید و سکه ای در جیبش نبوده است.

خراش سطح گلکسی S23 Ultra

خراش سطح گلکسی S23 Ultra

در ویدیوی زیر، این کاربر ناراضی با استفاده از چراغ قوه روی گوشی دوم خود نشان می دهد که گلکسی اس 23 اولترا هنگام خرید در جیب شلوارش دچار خراش های جزئی شده است. طبق اظهارات وی، هیچ چیز دیگری در جیب او نبود که به صفحه نمایش آسیب برساند. اگرچه Galaxy S23 Ultra می تواند در برابر سوختگی و خم شدن مقاومت کند، اما به نظر می رسد بزرگترین ضعف آن در برابر اجسام تیز باشد.

این احتمال وجود دارد که شلوار او اجسام کوچکی مانند چند دانه شن داشته باشد که باعث ایجاد این خراش های کوچک روی Galaxy S23 Ultra شده است، زیرا ماسه بسیار ساینده است.

در هر صورت کورنینگ و سامسونگ باید نگاه دقیق تری به این موضوع داشته باشند چرا که در صورت گزارش موارد بیشتر از این دست، غول کره ای ممکن است مجبور به تعویض بی قید و شرط دستگاه ها شود.

صاحب دستگاه تصریح می کند که این مشکل در یک روز رخ داده و در این مدت او نهایت مراقبت را از گلکسی اس 23 اولترا خود انجام داده است.

البته باید یادآوری کنم که اگر روی دستگاه خود حساسیت بالایی دارید، حتما باید برچسب محافظ روی صفحه داشته باشید، اما برای اکثر کاربران، وجود چنین خراش های سطحی روی صفحه نمایش موبایلشان حتی قابل مشاهده نیست. اگر نور مستقیمی به صفحه بتابید، خراش های زیادی خواهید دید.

با این حال، این امر شرکت های فناوری را از تلاش برای بهبود این بخش از استحکام شیشه محافظ بازنداشته است.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید این یک مشکل اصلی در گلکسی اس 23 اولترا است یا همه گوشی ها یکسان هستند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا