اخبار فناوری

اپلیکیشن Try Galaxy سامسونگ اکنون گلکسی زد فولد 5 را با چسباندن دو آیفون شبیه‌سازی می‌کند

سامسونگ به‌تازگی به‌روزرسانی جدیدی را برای اپلیکیشن Try Galaxy خود معرفی کرده است که به کاربران اپل اجازه می‌دهد تا تجربه کاربری گلکسی زد فولد 5 را با چسباندن دو آیفون کنار یکدیگر شبیه‌سازی کنند.

شبیه‌سازی گلکسی زد فولد 5 در آیفون با اپلیکیشن Try Galaxy سامسونگ

Try Galaxy از دو آیفون برای نشان دادن مزایای نمایشگر بزرگ Galaxy Z Fold 5 استفاده می‌کند. برای کسانی که با این گوشی تاشو آشنایی ندارند، زد فولد 5 دارای نمایشگر خارجی 6.2 اینچی است که به یک نمایشگر داخلی 7.6 اینچی باز می‌شود.

سامسونگ Try Galaxy چندی پیش با این هدف راه‌اندازی شد که امکان تجربه رابط کاربری One UI را به‌صورت شبیه‌سازی برای کاربران آیفون فراهم کند. در ابتدا، این اپلیکیشن تنها رابط کاربری با نمایشگر تخت سامسونگ را نشان می‌داد، اکنون اما گوشی‌های تاشو نیز به آن اضافه شده است. برای استفاده از این قابلیت، دو آیفون موردنیاز است که هر دو برنامه Try Galaxy را در خود داشته باشند. این برنامه را می‌توان ازطریق وب‌سایت Try Galaxy که دارای یک کد QR قابل اسکن است، نصب کرد.

شبیه‌سازی گلکسی زد فولد 5 در آیفون با اپلیکیشن Try Galaxy سامسونگ

شبیه‌سازی گلکسی زد فولد 5 در آیفون با اپلیکیشن Try Galaxy سامسونگ

برنامه وب باید در هر دو آیفون راه‌اندازی شود و یکی کد تولید می‌کند و دیگری کد را می‌پذیرد تا همگام‌سازی بین دو دستگاه آغاز شود. از آنجا، یک صفحه تکی بین دو آیفون ایجاد می‌شود تا نمایشگر بزرگتر گلکسی فولد را شبیه‌سازی کند.

تعداد محدودی از تجربه‌ها وجود دارد که مشتریان می‌توانند انتخاب کنند و تنها نگاهی سطحی به برخی قابلیت‌های Galaxy Fold وجود دارد. کاربران می‌توانند یک بازی Air Hockey را انجام دهند، به مولتی‌تسکینگ بپردازند یا یک ویدیو تقسیم‌شده در دو صفحه را ببینند. تقریباً هر چیزی که در نمای مولتی‌تسکینگ موجود می‌باشد، تنها به‌صورت یک راهنمای ویدیویی است که توسط سامسونگ کنترل می‌شود، بنابراین امکان انجام کاری غیر از این موارد را ندارید.

سامسونگ اغلب از بازاریابی ضد اپل استفاده می‌کند و دوست دارد اشاره کند که اپل آیفون تاشو ندارد. برای مثال، در کمپین اخیر «On the Fence»، شاهد حسادت کاربران آیفون به فناوری تاشو سامسونگ بودیم. این شرکت همچنین یک کمپین first-to-foldables انجام داده است که عدم نوآوری آیفون را به سخره می‌گیرد و مشتریان آیفون را تشویق می‌کند «به جناح مقابل بپیوندید».

اوایل این ماه، سامسونگ نسل پنجم گوشی‌های تاشو خود را معرفی کرد. شایعات حاکی از آن است که اپل نیز درحال آزمایش فناوری گوشی‌های هوشمند تاشو است، اما هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه آیا این شرکت درنهایت یک مدل آیفون تاشو را عرضه می‌کند یا سراغ دستگاه‌های دیگری مانند آیپد یا مک تاشو می‌رود، در دسترس نیست.

نظر شما درباره شبیه‌سازی گلکسی زد فولد 5 در آیفون با اپلیکیشن Try Galaxy سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/22/%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86-try-galaxy-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%A7%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%86-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B2%D8%AF-%D9%81%D9%88%D9%84/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا