اخبار فناوری

تاریخ معرفی لوازم جانبی جدید Redmi مشخص شد: 6D 1401 برای ساعت، دستبند و هدفون جدید

Redmi تصمیم گرفته است تا یک کنفرانس در چین تا 6 ژانویه 1401 برگزار کند. Redmi این رویداد را به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای سال معرفی می کند. اعلام شده است که تعدادی از محصولات از جمله سری Redmi K60 و Redmi Note 12 Pro Speed ​​Edition در همین رویداد عرضه خواهند شد. در همین مراسم لوازم جانبی جدیدی از جمله ساعت، دستبند و هدفون جدید معرفی خواهد شد. نام این محصولات Redmi Watch 3، Redmi Band 2 و Redmi Buds 4 Lite است.

لوازم جانبی جدید Redmi

کنفرانس سال جدید Redmi 2023 در تاریخ 6 ژانویه 1401 برگزار می شود. این زمانی است که همه این محصولات به همراه سری K60 رونمایی خواهند شد. این رویداد ممکن است شاهد عرضه محصولات جدید نیز باشد و تاکنون پنج عرضه مختلف به صورت رسمی تایید شده است.

تیزر رسمی Redmi طراحی این سه محصول را نشان می دهد. دکمه یا کنترلر پاور در سمت راست Redmi Watch 3 قرار دارد که دارای بند سبز رنگ و لبه های صاف است. Redmi Band 2 طراحی مشابه باندهای اخیر شیائومی دارد و تقریباً همان حس را ارائه می دهد. Redmi Buds 4 Lite طراحی واقعا منحصر به فردی با رنگ های مشکی و سبز دارد.

به احتمال زیاد این محصولات برای رقابت در بازار طراحی شده اند، بنابراین انتظار قیمت های رقابتی و حتی تهاجمی را داریم. با این حال، باید 2 روز دیگر صبر کنیم و اطلاعات رسمی را از Redmi دریافت کنیم. نطر شما چی هست؟ منتظر کدام یک از این محصولات هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا