اخبار فناوری

با قابلیت گالری ریمستر، دندان‌ها را به عکس‌های کودک در Galaxy S23 اضافه کنید

یکی از موضوعاتی که این روزها سامسونگ با آن درگیر است، هوش مصنوعی و ویرایش تصویر است. یکی از این موضوعات توانایی است عکاسی از ماه گلکسی اس 23 اولترا بود. اخیراً در مورد افزودن دندان به عکس های نوزاد در گلکسی اس 23 با قابلیت News Gallery Remaster شنیده ایم.

در گلکسی S23 به عکس های کودک دندان اضافه کنید

همانطور که اشاره شد، ویژگی Remaster در برنامه Gallery Galaxy S23 مسئول این “بهبود” عجیب است. همانطور که در تصویر بالا می بینید، نوزاد 7 ماهه بدون دندان (سمت چپ) پس از بهبود ویژگی Gallery Remaster سامسونگ در گلکسی S23 به شکلی عجیب و غریب مانند تصویر سمت راست، به نوزادی با دندان تبدیل می شود!

از دیگر تغییرات این عکس می توان به صاف شدن پوست و تغییر چشم ها اشاره کرد، تغییراتی که ممکن است غیر ضروری باشند. توجه داشته باشید که این عملکرد به صورت هوشمند انجام می شود و مثلاً یک فیلتر از پیش تعیین شده نیست که خروجی آن در همه تصاویر یکسان باشد.

البته توجه داشته باشید که تلاش برخی منابع دیگر برای بازتولید این مشکل در گلکسی S22 و حتی در یک دستگاه دیگر گلکسی S23 به نتیجه مشابهی منجر نشد.

درباره Samsung Gallery Remaster، وب سایت سامسونگ ادعا می کند که ابزار بازیابی عکس “به طور خودکار سایه ها و هایلایت ها را حذف می کند تا عکس های شما عالی به نظر برسد.”

هیچ اشاره ای به استفاده از هوش مصنوعی یا یادگیری ماشینی در این فرآیند نشده است. البته، زمانی که ابزار Remaster را فعال می کنید، به نظر می رسد چیزی شبیه به استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی رخ دهد.

تفاوت عمده ای بین هیاهوی عکاسی در حالت ماه گلکسی اس 23 اولترا و آن دندان های شیری تقلبی وجود دارد.

باید بدانید که قابلیت Remaster به صورت خودکار اتفاق نمی افتد و شما بنا به انتخاب خود از این قابلیت استفاده می کنید. در حالت عکاسی از ماه اما گزینه خاصی ندارید. البته برای جلوگیری از این اتفاق می توانید گزینه Scene Optimizer را غیرفعال کنید، اما توصیه نمی شود.

نظرت راجع به آن چیست؟ اگر این موضوعات برای شما جالب است، ادامه مطلب را بخوانید:

عکاسی از ماه Samsung Galaxy S23 Ultra واقعا غیر واقعی است؟

بیانیه رسمی سامسونگ در مورد عکاسی از ماه گلکسی S23 Ultra

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا