اخبار فناوری

تاریخ رونمایی و قیمت جهانی شیائومی بند ۸ فاش شد

شیائومی به زودی از Band 8، برای عرضه در بازار جهانی رونمایی خواهد کرد. این مچ‌بند هوشمند، ابتدا در چین معرفی شده و هم اکنون در حال آماده شدن برای ورود به بازار جهانی است. پیش از برگزاری مراسم رونمایی، یک فروشگاه بزرگ لهستانی، تاریخ معرفی، قیمت و جزئیات نسخه جهانی بند ۸ شیائومی را به اشتراک گذاشته است.

تاریخ رونمایی جهانی شیائومی بند ۸ یازدهم مهر خواهد بود

بر اساس لیست به اشتراک گذاشته شده توسط یک فروشگاه آنلاین (که البته هم اکنون حذف شده است)، قیمت جهانی شیائومی بند ۸ معادل ۴۵ یورو (۴۹ دلار) خواهد بود. این مچ‌بند هوشمند، در تاریخ ۳ اکتبر (۱۱ مهر ماه) برای عرضه در بازار جهانی معرفی می‌شود. البته لازم به ذکر است که قیمت اعلام شده از سوی این فروشگاه شامل مالیات لهستان شده و در حقیقت Xiaomi Band 8 با قیمتی کمتر از ۴۰ دلار وارد بازار آمریکا خواهد شد.

شیائومی بند ۸ در وب‌سایت یک فروشگاه لهستانی

نگاهی به مشخصات شیائومی بند ۸ می‌اندازیم. این مچ‌بند هوشمند از یک صفحه نمایش ۱.۶ اینچی AMOLED با قابلیت نمایشگر همیشه روشن (AOD) برخوردار است. ادعا می‌‌شود که این گجت پوشیدنی تا عمق ۵۰ متری، در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و برای فعالیت های مختلف از جمله شنا مناسب است. این مچ‌بند جدید شیائومی، قابلیت های زیادی برای سفارشی سازی دارد. مطابق با گزارش Gizmochina، کاربران می‌توانند انواع بند های چرمی، بافته شده یا TPU را به مچ‌بند خود متصل کنند. حتی می‌توان این گجت پوشیدنی را به عنوان گردنبند استفاده کرده یا به کفش وصل کرد.

اسمارت بند ۸ شیائومی امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد

اسمارت بند ۸ امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول به قابلیت های نمایش دادن ضربان قلب، سنسور SpO2، ردیاب خواب و مانیتور چرخه قاعدگی برای بانوان است. این محصول می‌تواند سطح استرس را اندازه گیری کرده و داده هایی را در مورد VO2 Max ارائه کند. Band 8 Pro با پشتیبانی با بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی، سعی می‌کند تا طیف گسترده ای از علاقه مندان به تناسب اندام را به خود جذب کند. این محصول حتی شامل بازی هایی مانند سودوکو و ۲۰۴۸ است. شیائومی بند ۸ با برخورداری از باتری ۱۹۰ میلی آمپر ساعتی خود می‌تواند تا ۱۶ روز شارژدهی داشته باشد. البته این میزان شارژدهی در صورتی میسر است که قابلیت AOD غیرفعال باشد‌.

شیائومی بند 8 با نمایشگر 1.62 اینچی 60 هرتز و عمر باتری تا 16 روز معرفی شد

نظر شما درباره این مچ‌بند هوشمند شیائومی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/20/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%88-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D9%86%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا