اخبار فناوری

به روز رسانی One UI 5.1 سامسونگ مصرف باتری را افزایش می دهد

آخرین نسخه One UI سامسونگ با نام One UI 5.1 به تازگی برای گوشی های این برند منتشر شده است. با این حال، طبق گزارش کاربران، به روز رسانی One UI 5.1 سامسونگ مصرف باتری را افزایش می دهد.

به روز رسانی Samsung One UI 5.1

در صفحه پشتیبانی سامسونگ ایتالیا، یکی از کاربران گلکسی اس 22 اولترا نوشت که اگر بتواند به روز رسانی را پس بگیرد، بدون تردید این کار را انجام می دهد. او ادعا می کند که زمان نمایش دستگاهش پس از نصب One UI 5.1 از هفت ساعت به چهار ساعت کاهش یافته است.

گزارش دیگری از یک کاربر گلکسی اس 22 پلاس با تراشه اگزینوس حاکی از کاهش مدت زمان استفاده از دستگاه با صفحه نمایش است. او ادعا می کند که قبل از آپدیت این مدت 7 ساعت بوده و بعد از آن به 4.5 ساعت می رسد.

جالب اینجاست که در جاهای دیگر گزارش شده است که این به روز رسانی باعث بهبود مصرف باتری یک شبه شده است. طبق ادعای چندین کاربر، مصرف باتری در طول شب از 3 درصد به 1 درصد کاهش یافته است که پیشرفت خوبی است.

در کنار افزایش مصرف باتری، گزارش هایی از داغ شدن بیش از حد گوشی در قسمت نمایشگر به گوش می رسد. با این حال، یکی از کاربران می گوید یک الگو در اینجا وجود دارد و کسانی که اخیراً One UI 5.1 را نصب کرده اند باید صبور باشند.

او نوشت:

“یک چیزی که تقریباً بعد از هر به روز رسانی متوجه شده ام این است که زمان صفحه نمایش کاهش می یابد که پس از چند روز به حالت عادی باز می گردد. امیدوارم این روند ادامه یابد.”

در مورد مشکل افزایش مصرف باتری پس از آپدیت One UI 5.1، پست دیگری حاکی از آن است که به نظر می رسد مصرف باتری کیبورد سامسونگ به شدت افزایش یافته است. پشتیبانی سامسونگ پیشنهاد می‌کند حافظه پنهان و داده‌های برنامه صفحه کلید سامسونگ را پاک کنید و گوشی را مجدداً راه‌اندازی کنید. با این حال، این کار تمام تنظیمات فعلی شما را پاک می کند. گزینه دیگر استفاده از صفحه کلید متفاوت است.

سامسونگ هنوز بیانیه ای در این مورد منتشر نکرده است. اگر دوست ندارید بعد از نصب One UI 5.1 منتظر بهینه سازی گوشی خود باشید، بهتر است کمی صبر کنید و آپدیت را نصب نکنید.

آیا One UI 5.1 را نصب کرده اید؟ آیا با افزایش مصرف باتری مشکلی ندارید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا