اخبار فناوری

مشکل تثبیت کننده دوربین Samsung Galaxy S23 Ultra + فیلم را ببینید

دوربین اولترا گلکسی اس 23 سامسونگ یکی از بهترین تلاش های این برند کره ای است. بهبودهای قابل توجهی به خصوص در بخش تثبیت کننده دوربین وجود دارد. اما به نظر می رسد مشکلی در تثبیت کننده دوربین گلکسی اس 23 اولترا وجود دارد.

مشکل تثبیت کننده دوربین Galaxy S23 Ultra

دستگاه های جدید اغلب دارای اشکالاتی هستند که قبل از ورود به بازار شناسایی نمی شوند. این مشکلات تنها زمانی آشکار می شوند که بسیاری از کاربران شروع به استفاده از آن کنند.

همانطور که گفتیم، گلکسی اس 23 اولترا قرار است تثبیت کننده ویدیویی عالی داشته باشد، اما یک باگ وجود دارد. این باگ مانع از کارکرد سیستم ضد لرزش طبق انتظار می شود. ویدئوی ضبط شده روی دستگاه دارای تثبیت قابل توجهی پایین تری نسبت به قبل است که منجر به لرزش فیلم می شود.

این مشکل هنگام عکس گرفتن نیز قابل مشاهده است اما در حالت پرتره نیست. گاهی اوقات دقیقا برعکس است و تثبیت در فیلم خوب است اما در عکس نه. به نظر می رسد تنظیم مجدد تنظیمات دوربین همه چیز را حل می کند، اما وقتی برنامه دوربین را می بندید و دوباره باز می کنید، مشکل دوباره ظاهر می شود.

برای درک این موضوع ویدیوهای زیر را تماشا کنید:

دستگاه مورد نظر تحت تأثیر قرار نگرفت، بنابراین آسیب فیزیکی در اینجا یک موضوع در نظر گرفته نمی شود. در واقع، همه علائم به یک اشکال در نرم افزار دوربین اشاره دارد. همچنین کاربر هنگام باز کردن دوربین احساس می‌کند که دستگاه گرم می‌شود و مشکل پیش می‌آید.

در حال حاضر امکان اظهار نظر رسمی وجود ندارد و باید منتظر باشیم تا ببینیم این موضوع تا چه حد گسترده است و در صورت فراگیر شدن، راه حل سامسونگ چه خواهد بود؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا