اخبار فناوری

آیپد مینی 7 اپل احتمالاً پاییز امسال معرفی خواهد شد

به‌گفته‌ی افشاگر ShrimpApplePro، به‌نظر می‌رسد آیپد مینی 7 در دست ساخت باشد و انتظار می‌رود نسل هفتم مینی تبلت اپل با مشخصات بهبودیافته در پاییز امسال معرفی شود.

آیپد مینی 7 اپل

در یک رشته توییت که شامل جزئیاتی در مورد اپل واچ سری 9 و نسل دوم اپل واچ اولترا بود، افشاگر مذکور ادعا کرد که شواهدی دیده است مبنی‌بر اینکه حداقل یک مدل جدید آیپد در راه است، احتمالاً نسل هفتم آیپد مینی.

در اوایل سال جاری، مارک گورمن از بلومبرگ گزارش داد که به‌روزرسانی آیپد امسال با مشخصات بهبودیافته دور از ذهن نیست. مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر اپل پیش از این معتقد بود که نسل هفتم آیپد مینی به‌احتمال‌زیاد در سه‌ماهه اول سال 2024 تولید انبوه خواهد شد.

اشاره ShimpApplePro به نسل بعدی آیپد مینی درکنار اطلاعات مربوط به مدل‌های جدید اپل واچ که انتظار می‌رود در پاییز عرضه شوند، ممکن است نشان دهد که عرضه این تبلت کوچک زودتر انجام خواهد شد، اما این افشاگر همچنین اضافه کرد که جزئیات بیشتری از این تبلت را در زمان مناسب در به‌اشتراک می‌گذارد.

آیپد مینی 7

آیپد مینی 7

مانند نسل یازدهم آیپد، ارتقای تراشه ممکن است محتمل‌ترین ویژگی آیپد مینی بعدی باشد؛ جنبه‌ای که توسط گزارش‌های دیگر نیز شایعه شده است. آیپد مینی فعلی دارای تراشه A15 Bionic است. انتظار می‌رود تا اوایل سال 2024، آیفون 15 و آیفون 15 پرو به‌ترتیب با A16 Bionic و A17 Bionic به‌فروش برسند، به این معنی که مینی آیپد آینده احتمالاً یکی از این پردازنده‌ها را دریافت خواهد کرد.

یک پیشرفت جزئی در مشخصات نیز می‌تواند شامل ارتقاء دوربین‌های جلو و عقب باشد که به‌طور بالقوه ویژگی‌هایی مانند Photonic Engine را برای اولین بار به آیپد می‌آورد. ضبط ویدئو ProRes، زوم صدا، ضبط صدای استریو و حالت پرتره، همگی ویژگی‌های جدید قابل‌قبولی در این زمینه هستند.

جدیدترین مدل‌های آیپد پرو، برای اولین بار، ارتقای اتصال مانند وای‌فای 6E و بلوتوث 5.3 را در دسته آیپد دریافت کردند. تا سال 2024، به‌نظر می‌رسد بسیار محتمل است که این قابلیت‌ها به آیپد مینی راه پیدا کند. همچنین این امکان وجود دارد که قابلیت قلم شناور اپل، یکی دیگر از ویژگی‌های انحصاری iPad Pro، درنهایت به آیپد مینی نیز راه می‌يابد، اما درحال‌حاضر اطلاعات کمی در مورد اینکه این دستگاه دقیقاً چه چیزی ارائه خواهد کرد، وجود دارد.

دیدگاه شما پیرامون آیپد مینی 7 اپل چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/04/%D8%A2%DB%8C%D9%BE%D8%AF-%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C-7-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%8B-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D8%B2-%D8%A7%D9%85%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%B9%D8%B1/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا