اخبار فناوری

بهترین وکیل مهاجرت در تهران

آیا به دنبال وکیل مهاجرت استرالیایی هستید که در سازمان MARA در ایران ثبت شده باشد؟ آیا می دانید سازمان ما چیست و وکیل عضو ما کیست؟ بهترین وکیل مهاجرت چه مجوزهایی باید داشته باشد و چگونه چنین وکیلی را پیدا کنم؟

اگر تصمیم به مهاجرت گرفته اید و به دنبال ساختن آینده ای بهتر هستید و به دنبال انتخاب وکیل مهاجرت به استرالیا هستید، ما اینجا هستیم تا در این زمینه به شما کمک کنیم، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. زیرا شما همه چیز را در مورد یک وکیل مناسب برای مهاجرت خود خواهید آموخت و همچنین پاسخ تمام سوالات بالا را خواهید گرفت.

وکیل متخصص در قانون مهاجرت

یکی از مهم ترین مراحل لازم برای مهاجرت از کشوری به کشور دیگر مراجعه به آژانس مهاجرت یا کمک گرفتن از وکیل مهاجرت است. وکیل یا نماینده مهاجرت معمولا وکیلی است که شما را برای مهاجرت از کشورتان به کشورهای خارجی نمایندگی می کند و همچنین مراحل مهاجرت شما را بسیار سریعتر می کند و به طور کلی روند مهاجرت شما را سرعت می بخشد. یک وکیل متخصص مهاجرت می تواند شما را برای مصاحبه هایی که در طول مراحل مهاجرت خواهید داشت آماده کند و همچنین اقدامات لازم را برای اخذ اقامت دائم و موقت شما انجام دهد. اگر پرونده مهاجرت شما با شکست مواجه شد، به دادگاه شکایت کنید و درخواست رسیدگی مجدد به پرونده کنید.
در این برهه از زمان که وضعیت کشور ما چه از نظر اقتصادی و چه از نظر شاخص های شادی، رفاه و آرامش در وضعیت خوبی نیست، بسیاری از هموطنان عزیز تصمیم به مهاجرت از کشور گرفته اند. با توجه به این افزایش مهاجرت، نیاز مردم به دانستن قوانین مختلف و پیچیده کشورهای مختلف بیشتر شده است و طبیعی است که به دلیل این قوانین، بسیاری از مردم عادی نمی توانند از کشور خود به کشور دیگری مهاجرت کنند. و حتی حل و فصل شود. . با توجه به اینکه هر کشوری قوانین خاصی برای پذیرش مهاجر دارد، وکلای مهاجرت به طور کلی برای همان کشوری که در آن تخصص دارند، وکالت متقاضی را می پذیرند.

اگر اطلاعات کافی برای دریافت ویزا و اقامت در کشور مورد نظر خود ندارید، ممکن است در این راه با مشکلاتی مواجه شوید. پیشنهاد ما این است که با انتخاب وکیل مهاجرت این شرایط سخت را برای شما آسان کرده و پرونده مهاجرتی خود را به موفقیت برسانید.

وکیل مهاجرت چیست؟

روش های مهاجرت به استرالیا به طور کلی به چند دسته تقسیم می شوند. مهاجرت کاری، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت سرمایه گذاری، ثبت کسب و کار، خرید ملک، تولد فرزند و ویزای بشردوستانه. تقریبا تمامی روش های ذکر شده به صورت قانونی و از طریق وکیل مهاجرت قابل انجام است. وکیل مهاجرت کسی است که پس از فارغ التحصیلی از کالج در آزمون وکالت قبول شده است. همچنین سایر افرادی که در دوره تخصصی وکیل مهاجرت شرکت کرده اند، پس از گذراندن دوره 18 ماهه کارآموزی و قبولی در آزمون، می توانند پروانه وکالت خود را دریافت کنند. پرونده وکیل معتبر بهترین راه برای تعیین صحت درخواست وکیل موفق است.

ویژگی های وکیل رسمی مهاجرت

هنگامی که به دفتر وکیل مهاجرت مراجعه می کنید، ابتدا باید مجوز کار آنها را بررسی کنید. باید مطمئن شوید که پروانه وکالت معتبر است یا خیر. علاوه بر این، شرکت مهاجرتی باید در قوانین کشور مبدا ثبت شده و دارای مجوزهای قانونی برای انجام امور مهاجرتی کشور مقصد باشد.

به عنوان مثال، اگر به یک موسسه حقوقی مهاجرتی مراجعه می کنید، آن شرکت باید طبق قوانین کشور مبدا (ایران) ثبت شده باشد و دارای مجوز فعالیت در امور مهاجرتی در استرالیا باشد. لطفا این موضوع را بسیار جدی بگیرید زیرا افراد زیادی بدون داشتن مجوز در این زمینه فعالیت می کنند که جرم محسوب می شود و علاوه بر اتلاف وقت ارزشمند سرمایه شما نیز در خطر خواهد بود. اما از طرفی اگر پروسه مهاجرت خود را به دست یک وکیل مهاجرتی مجرب و متخصص بسپارید، با دانش و تجربه بهترین روش های مهاجرتی می توانند بهترین نتیجه را برای شما به دست آورند. حتما توجه داشته باشید که در انتخاب وکیل حتما وکیلی را انتخاب کنید که داخل باشد

کشور (ایران) دارای دفتر خصوصی است و قبل از عقد قرارداد باید در مورد قیمت آن توافق کنید. در انتخاب وکیل مهاجرتی باید به ویژگی های زیر توجه کرد:

  • • مجوز موسسه حقوقی یا حقیقی
  • • پروانه وکالت از کشور مقصد
  • • ارتباطات بین المللی داشته باشید
  • • آشنایی با آخرین قوانین کشور مورد نظر
  • • مجوز برای انجام تجارت بین المللی مهاجرت
مارا چیست؟ (مرجع ثبت نام وکلای اداره مهاجرت استرالیا)

طبق قوانین استرالیا فقط یک وکیل رسمی مهاجرت یا وکیل ما یا یک وکیل رسمی با مجوز فعالیت در استرالیا می تواند به پرونده های مهاجرتی دیگران رسیدگی کند و رسیدگی به امور مهاجرتی شما توسط دیگری کاملا غیرقانونی است. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد وکیل مهاجرت استرالیا دریافت خواهید کرد.

برای درک کامل مزایای استفاده از وکیل دفتر کار واجد شرایط مارا ابتدا باید دفتر ما و وظایف اصلی آن را بشناسید.
MARA یک دفتر مستقل از وزارت مهاجرت و امور شهروندی است که به صورت آنلاین و در کنار فعالیت های اداره مهاجرت فعالیت می کند.

وکلای رسمی دفتر ما مجاز به ارائه مشاوره در مورد پیش نیازهای ویزا، ارائه درخواست ویزا به اداره مهاجرت و کار بر روی پرونده مشتری در وزارت مهاجرت و شهروندی به عنوان نماینده مشتری هستند. این وکلا می توانند در سازماندهی و تهیه کلیه مدارک و فرم های اداره مهاجرت و همچنین در انتخاب بهترین گزینه مهاجرت بسته به مورد مشتری به شما کمک شایانی کنند.

آخرین کلمه

لازم به ذکر است که حتی بدون وکیل مهاجرت می توانید مدارک خود را بازیابی و در سایت خدمات مهاجرت ارسال نمایید. اما تفاوت اقدام شما با داشتن وکیل خبره در این است که وکیل با تجربه و تخصص و اطلاعاتی که دارد تمامی مدارک شما را بررسی و در صورت وجود خللی تکمیل می کند. این در حالی است که در هنگام ارائه مدارک خود به اداره مهاجرت استرالیا متوجه کمبود مدارک نخواهید شد و قطعا در مراحل اخذ ویزا دچار مشکل خواهید شد. پس چی بهتر از الف وکیل مهاجرت استرالیا مهاجرت خود را بیابید و با آرامش کامل ادامه دهید.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا