اخبار فناوری

بزرگترین حراج سال؛ بهترین کالاها را با تخفیف‌های استثنایی بخرید

بزرگ‌ترین حراج سال به مناسبت جمعه سیاه یا بلک فرایدی 2023 در فروشگاه اینترنتی اسنپ شاپ، راه افتاده است و اگر از این حراج بزرگ سال غافل بمانید، قطعا متضرر شده و فرصت خرید ارزان در گروه‌های کالایی مختلف را از دست داده‌اید. با این حساب، پیشنهاد می‌کنیم که این روزها، خرید از اسنپ شاپ را از دست نداده و پیوسته به دنبال محصولات مورد علاقه خود در گروه‌های تخفیفی بلک فراید باشید.

تخفیف‌های باورنکردنی اسنپ شاپ در جمعه سیاه 1402

تخفیف‌های اسنپ شاپ تا 90 درصد روی کالاهای مختلف در هفته منتهی به جمعه سیاه 1402، در قالب حراجمعه فروشگاه اسنپ، ارائه شده است و شما می‌توانید انواع و اقسام کالاها در گروه‌های مختلف محصولات را در قالب این طرح فروش ویژه، خریداری کنید.

به این ترتیب فرقی ندارد که سفارش شما از کدام گروه کالایی زیبایی و سلامت، ابزار و لوازم خودرو و ساختمان، ورزش و سفر، دیجیتال، مادر و کودک، خانه و آشپزخانه، مد و پوشاک یا فرهنگ و هنر باشد. به هر دسته‌بندی در فروشگاه اینترنتی اسنپ شاپ که وارد شوید، از عدد تخفیف‌های اعمال شده، شگفت زده خواهید شد.

زمان ارسال کالاهای تخفیف‌دار اسنپ شاپ

خبر خوب این که در ارسال کالاهای تخفیف‌دار فروشگاه اینترنتی اسنپ، هیچ گونه اختلالی وجود نداشته و حجم بالای سفارشات که هر روزه به این فروشگاه سرازیر می‌شود، تاثیری در روند ارسالی به مشتریان در شهرهای مختلف کشور نخواهد داشت. به این واسطه، شما می‌توانید با خیال راحت خرید خود را در قالب تخفیف های استثنایی در حراجمعه فروشگاه اینترنتی اسنپ انجام داده و اطمینان خاطر داشته باشید که سفارش شما در هذ شهری که باشید خیلی سریع به دستتان می‌رسد.

میزان تخفیفات در حراجمعه فروشگاه اینترنتی اسنپ

همان طور که گفتیم تخفیف‌های مختلفی روی دسته بندی‌های گوناگون اسنپ شاپ به مناسبت بلک فرایدی امسال اعمال شده است. اما سوال این است که این تخفیف‌ها تا کجا هستند و چقدر باید انتظار کاهش قیمت‌ها را داشته باشیم؟ اینجا به یک عدد و رقم عجیب می‌رسیم. اسنپ شاپ در اقدامی بی سابقه، درصد تخفیف‌ها در گروه‌های کالایی مختلف را تا 90 درصد بالا برده است. به این صورت شما به کالاهایی برخورد می‌کنید که به اندازه 90 درصد تخفیف خورده و تنها باید 10 درصد از مبلغ حقیقی کالا را پرداخت کنید.

این اقدام فروشگاه اسنپ، به نفع مشتری و به دور از هر گونه حاشیه سود برای خود فروشگاه بوده و فرصتی است که خرید بزرگ سال خود را انجام داده و هر آن چیزی را که ممکن است نیاز داشته باشید، در این بازه زمانی تهیه کنید.

برای خرید از حراجمعه فروشگاه اسنپ کلیک کنید

 

گروه کالاهای حراجی در فروشگاه اسنپ شاپ

کالاهای مختلفی در دسته‌بندی‌های گوناگون با تخفیف‌های بلک فرایدی در اسنپ شاپ عرضه شده‌اند از جمله:

  • • کالاهای گروه زیبایی و سلامت: عطر و ادکلن، اسپری و بادی اسپلش، بهداشت و مراقبت مو، لوازم آرایشی صورت، چشم، ابرو، لب، ناخن، مو، ابزار آرایشی، اسپری ضدتعریق، رول ضدتعریق، شامپو بدن، نوار بهداشتی، ژل بهداشتی، مسواک برقی، سشوار، بیگودی، فرکننده، اتو و صاف کننده مو، ماسک بهداشتی، نمایشگر ضربان قلب و … همگی از محصولات مربوط به گروه زیبایی و سلامت هستند که در تخفیفات بلک فرایدی وجود دارند.
  • • کالاهای گروه دیجیتال: از کالاهای گروه دیجیتال هم می‌توان به گوشی موبایل اپل، سامسونگ، شیائومی، نوکیا و …، تبلت، لپ تاپ، مچ بند هوشمند، ساعت هوشمند، هدفون، میکروفون، قطعات کامپیوتر، پاوربانک، فلش مموری، هارد اکسترنال، لوازم جانبی لپ تاپ و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.
  • • کالاهای گروه خانه و آشپزخانه: سینمای خانگی، ساندربار، اندروید باکس، میز تلویزیون، لوازم جانبی صوتی و تصویری، کوسن، تابلو، شمع و شمعدان، پرده، لامپ و ریسه، چراغ خواب و آباژور، چای ساز، سماوربرقی، قهوه‌ساز، دمنوش‌ساز، جارو برقی، اتوبخار، بخاری و شوفاژ، کولر آبی، پنکه و فن و بسیاری از موارد دیگر از کالاهای گروه خانه و آشپزخانه هستند.
  • • کالاهای گروه مد و پوشاک: لباس زنانه و مردانه، کفش زنانه، کفش مردانه، کفش نوزاد، کیف و کفش پسرانه، اکسسوری دخترانه، اکسسوری زنانه، زیورآلات زنانه، لباس ورزشی زنانه، زیورآلات مردانه، لباس نوزاد و بسیاری از اقلام دیگر مربوط به کالاهای گروه مد و پوشاک می‌شوند.
  • • کالاهای گروه فرهنگ و هنر: از کالاهای فرهنگ و هنر هم می‌توان کتاب چاپی، لوازم تحریر، دفتر و کاغذ، نوشت افزار، ابزار طراحی و مهندسی، صنایع دستی، هدیه و ملزومات، لوازم اداری، ابزار نقاشی و رنگ آمیزی، جامدادی، کیف و کوله مدرسه، صنایع دستی، کتاب صوتی و … را نام برد.
  • • کالاهای گروه مادر و کودک: بهداشت و مراقبت کودک، بازی و کنسول بازی، بازی و سرگرمی، لباس نوزاد، کفش، تب سنج و دماسنج، سایر لوازم تغذیه کودک از این گروه محصولات هستند.
  • • کالاهای گروه ورزش و سفر: لوازم سفر چون اجاق و ظرف سفری، قمقمه و فلاسک، چراغ قوه، لوازم ماهیگیری، زیرانداز، کیسه خواب، لباس ورزشی مردانه، لباس ورزشی زنانه، کیف و چمدان سفری، لوازم ورزش‌های آبی، لوازم ورزش‌های توپی، کفش ورزشی و کتانی مردانه و زنانه، گجت‌های پوشیدنی، لوازم مربوط به ورزش‌های سواری، لوازم مربوط به ورزش‌های آبی و …همگی جزء کالاهای گروه ورزش و سفر محسوب می‌شوند.
  • • کالاهای گروه ابزار و لوازم خودرو: لوازم جانبی خودرو، لوازم مصرفی خودرو، لوازم جانبی ابزار برقی، شارژی و بادی، تجهیزات تردد، حفاظت و امنیت، ابزار برقی و شارژی، ابزار اتصال و جوش، ابزار برش و تراشکاری، ابزار دمش و مکش، یراق آلات، لوازم و مصالح ساختمانی و … هم از گروه لوازم خودرو هستند.

برای خرید از حراجمعه فروشگاه اسنپ کلیک کنید

سخن پایانی

همین طور که در این مطلب مشاهده کردید، انواع کالاهای مختلف در فروشگاه اینترنتی اسنپ، با تخفیف‌های رویایی و باورنکردنی عرضه شده‌اند. از این روی شما می‌توانید هر یک از محصولات مورد نظر خود را با تخفیفی تا 90 درصد خریداری کرده و در ضمن از امکان خرید قسطی اسنپ شاپ نیز بهره مند شوید. این فرصتی طلایی است تا بتوانید هر آن چه را مایل هستید با نرخ پایین و فوق العاده مقرون به صرفه، تهیه کنید. شما چه نظری در این باره دارید؟ آیا تا به حال در تخفیف ویژه بلک فرایدی شرکت کرده و تا چه اندازه این شکل از خرید را مقرون به صرفه می‌دانید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/21/%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D8%AC-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D8%9B-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%87%D8%A7-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا