اخبار فناوری

برند Xperia سونی پس از ۱۵ سال بازنشسته می‌شود؟

هر چند با وجود شایعات متعدد اما سونی از بازار موبایل خارج نشد اما آنطور که پیداست، بخشی از وجود آن خارج خواهد شد. براساس جدیدترین شنیده‌ها باید گفت که شاید برند Xperia سونی پس از ۱۵ سال بازنشسته شود. البته این به معنی اتمام تولید موبایل این توسط برند ژاپنی نیست. احتمالا نامی جدید برای محصولات موبایلی سونی استفاده شود.

خداحافظی با برند Xperia سونی ؟

شاید به راحتی بتوان گفت که دوران اوج سونی موبایل همزمان با عرضه Xperia Z2 بود. حتی محصولی مانند Xperiz Z Ultra نیز توجه زیادی را به خود جلب کرد. پس از تلاش‌های مختلف در سری X و XZ یا Xperia 1 دیگر این برند ژاپنی نتوانست به موفقیت‌های پیشین خود دست پیدا کند، حداقل از نظر تعداد فروش که اینطور است.

یک منبع قابل اعتماد در زمینه اخبار سونی که با نام کاربری ZACKBUKS به سادگی در حساب Weibo خود نوشت:

«اکسپریا 2008-2023 بهترین است»

این می‌تواند به معنای چیزهای زیادی باشد، اما همچنین می‌تواند به این معنی باشد که سونی در واقع به دنبال تغییر نام تجاری موبایل‌های خود است. گمانه زنی دیگری که من دارم و امیدوارم درست نباشد این است که این شرکت در حال خروج از بازار گوشی های هوشمند است.

سونی برخی از بهترین گوشی‌های بازار را در سری Xperia عرضه می‌کند و علیرغم در دسترس بودن محدود، این گوشی‌ها به اندازه کافی خوب هستند تا با برخی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند دیگر شرکت‌ها مبارزه کنند. واقعا ناراحت‌کننده است که شاهد خروج سونی از بازار باشیم.

در حال حاضر هیچ اطلاعات رسمی درباره آن‌چه که رخ خواهد داد نداریم. با این حال امیدواریم که سرنوشت برند بزرگ سونی در دنیای موبایل، مانند بلک‌بری و ال‌جی نشود.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/11/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-xperia-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D9%BE%D8%B3-%D8%A7%D8%B2-%DB%B1%DB%B5-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%B4%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%88/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا