اخبار فناوری

ساعت هوشمند شیائومی واچ رنگ 2 با قیمت 555 دلار رسما معرفی شد

از نظر ساعت های هوشمند ، شیائومی یکی از مارک های نسبتاً محبوب در بین کاربران است. ساعت هوشمند جدید شیائومی امروز در چین رونمایی شد. جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی Xiaomi Watch Color 2 نام دارد. این محصول دارای قابلیت های به روز شده است.

مشخصات فنی و قیمت ساعت متصل Xiaomi Watch Color 2

شیائومی در ابتدای ساعت هوشمند رنگ ساعت شیائومی بی حجاب. این ساعت هوشمند حدود 25 دلار قیمت داشت و یکی از گزینه های جذاب در رنج قیمتی خود بود.

مشخصات و قیمت ساعت شیائومی واچ مشخص شده است

اما امروز شیائومی از نسل دوم ساعت های هوشمند Xiaomi Watch Color رونمایی کرد. این ساعت متصل جدید امروز در رویداد جدید شیائومی ارائه شد. باید بگوییم که شیائومی هنوز هیچ خبری از عرضه جهانی Xiaomi Watch Color 2 به اشتراک نگذاشته است. بنابراین ، در حال حاضر ، بهتر است منتظر انتشار اخبار اضافی باشید.

ساعت متصل Xiaomi Watch Color 2

با گزارش توییتر به نام سهیل، شیائومی همچنین مشخصات فنی و قیمت Watch Color 2 را به طور رسمی اعلام کرده است. این ساعت متصل به صفحه نمایش 4.40 اینچی AMOLED مجهز شده است. نرخ تجدید صفحه نمایش این ساعت هوشمند Hz است و تراکم پیکسلی آن به 26 پیکسل در اینچ می رسد. صفحه نمایش ساعت هوشمند شیائومی دایره ای شکل است. شیائومی می گوید بیش از 2 ساعت مختلف برای ساعت هوشمند جدید خود دارد ، بنابراین شما قابلیت سفارشی سازی زیادی دارید. 6 رنگ مختلف نیز برای خرید این ساعت متصل موجود است.

ساعت متصل Xiaomi Watch Color 2 دارای بسیاری از کاربردهای مفید و مهم است. یکی از آنها ماشین حساب است. ساعت شیائومی رنگ 2 از 4 حالت ورزشی پشتیبانی می کند. وزنه برداری ، تنیس روی میز ، دویدن و شنا توسط این ساعت هوشمند قابل تشخیص است. بنابراین ، با این ساعت هوشمند می توانید بسیاری از فعالیت های ورزشی خود را زیر نظر داشته باشید.

ویژگی های سلامتی این ساعت هوشمند جدید شیائومی نسبت به قبل پیشرفته تر است. Watch Watch 2 دارای قابلیت تشخیص ضربان قلب در 24 ساعت شبانه روز است.همچنین می توان از آن برای اطلاع از میزان اکسیژن خون استفاده کرد. یکی دیگر از ویژگی های Watch Color 2 نظارت بر کیفیت خواب است.در نهایت ، ساعت متصل Xiaomi Watch Color 2 مجهز به باتری 40 میلی آمپر ساعتی است. این باتری به کاربران 3 روز استقلال قول می دهد. البته ، اگر می خواهید از ویژگی های سلامتی به طور مداوم استفاده کنید ، عمر باتری کوتاه تر از آن خواهد بود. قیمت شیائومی ساعت متصل Xiaomi Watch Color 2 یوان (معادل 555 دلار آمریکا) مورد توجه قرار گرفت

نظر شما در مورد مشخصات و ویژگی های این ساعت هوشمند چیست؟ آیا این ساعت متصل را می خرید؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا