اخبار فناوری

آپدیت Samsung Galaxy Note 20 One UI 5.1 منتشر شد + لینک دانلود

از زمان معرفی One UI 5.1، سامسونگ به سرعت این رابط کاربری را برای دستگاه‌های واجد شرایط عرضه کرده است. بسیاری از گوشی های پرچمدار جدید و قدیمی سامسونگ موفق به دریافت این آپدیت شده اند. آخرین دستگاهی که به‌روزرسانی One UI 5.1 را دریافت کرد، گلکسی نوت 20 شرق.

به روز رسانی One UI 5.0 سامسونگ گلکسی نوت 20 در آرژانتین راه اندازی شد

کاربران گلکسی نوت 20 مدت زیادی است که منتظر آپدیت One UI 5.0 هستند. اگر از کاربران جدیدترین گوشی های سری نوت هستید، قطعا از شنیدن انتشار این آپدیت توسط سامسونگ خوشحال خواهید شد! سرعت انتشار این نسخه از رابط کاربری سامسونگ حتی بیشتر از نقشه راه است. گلکسی نوت 20 قرار بود در پایان فوریه به‌روزرسانی One UI 5.1 را دریافت کند. اکنون هفته سوم فوریه است و سامسونگ گلکسی نوت 20 موفق به دریافت آخرین نسخه رابط کاربری این شرکت شده است.

گلکسی نوت 20

گزارش وب سایت سام موبایل بیان می کند که این به روز رسانی در ابتدا برای کاربران در آرژانتین منتشر شد. بنابراین مدتی طول می کشد تا این به روز رسانی برای کاربران در سراسر جهان در دسترس قرار گیرد. اما اگر کاربر گلکسی نوت 20 هستید و می‌خواهید آخرین به‌روزرسانی را دریافت کنید، می‌توانید به آن بروید این لینک کلیک کنید و پس از دانلود فایل، آن را روی گلکسی نوت 20 فلش کنید.

این به روز رسانی ممکن است بار روی گوشی شما را کاهش دهد!

باید دید که آیا اشکال تخلیه باتری 5.1 UI آیا بر دستگاه های گلکسی نوت 20 نیز تأثیر خواهد گذاشت یا خیر؟ بسیاری از دارندگان گلکسی اس 22 و گلکسی اس 21 پس از به روز رسانی گوشی های خود به آخرین نسخه رابط کاربری سامسونگ، کاهش شارژ باتری کمتری را گزارش کرده اند. سامسونگ هنوز این مشکل را تایید نکرده است، اما احتمالاً در حال کار بر روی رفع آن است.

به روز رسانی One UI 5.1 سامسونگ مصرف باتری را افزایش می دهد

نطر شما چی هست؟ آیا تا به حال One UI 5.1 را امتحان کرده اید؟ آیا One UI بهترین رابط کاربری اندروید است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا