اخبار فناوری

پسوند “Ultra” در خانواده آیفون 16 اپل استفاده خواهد شد

با سری گلکسی اس 20، سامسونگ تصمیم گرفته است که جدیدترین عضو خانواده پرچمدار خود را اولترا معرفی کند. به این ترتیب، بهترین تجهیزات دوربین و بالاترین پرچمدار که می توانید از این برند خریداری کنید باید دارای پسوند Ultra باشد. از طرف دیگر اپل پسوند Pro Max را دارد. بر اساس یک گزارش موثق، گفته می شود که پسوند “Ultra” در خانواده آیفون 16 اپل استفاده خواهد شد.

آیفون 16 اولترا

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل روزی نام گوشی رده بالای خود را از “Pro Max” به “Ultra” تغییر خواهد داد. این ضروری است زیرا گفتن آن بسیار ساده تر است و با استراتژی نامگذاری اپل همخوانی دارد.

تراشه های اپل واچ و مک این برند با نام Ultra عرضه می شوند. گورمن اکنون در آخرین خبرنامه Power On ادعا می‌کند که اپل ممکن است آیفون گران‌تری نسبت به دو مدل پرو عرضه کند.

این بدان معناست که آیفون های رده بالای این برند می توانند مدل پرو، مدل پرو مکس و مدل اولترا باشند. آنها فکر می کنند این اتفاق در خانواده آیفون 16 خواهد افتاد.

آیفون 16 اولترا برای اوج عملکرد از اپل

تیم کوک، مدیرعامل اپل به سرمایه گذاران گفت که مشتریان مایلند پول های کلانی را برای دریافت بهترین آیفون ممکن خرج کنند. این نشان می دهد که نسخه های لوکس تری از آیفون نیز عرضه خواهد شد.

کوک به سوالی در مورد پایداری میانگین افزایش قیمت فروش آیفون پاسخ داد. در هر صورت، گران ترین آیفون اپل از 1150 دلار در سال 2017 به 1600 دلار در سال 2022 رسیده است.

آیفون X 256 گیگابایتی با قیمت 1150 دلار در سال 2017 در دسترس بود و آیفون 14 پرو مکس 1 ترابایتی اکنون با قیمت 1600 دلار به فروش می رسد.

کوک درباره افزایش قیمت آیفون گفت:

“من فکر می کنم مردم مایلند واقعاً برای به دست آوردن بهترین چیزی که می توانند هزینه کنند.”

کوک می‌گوید اگر آیفون‌های جدید ویژگی‌های جدید و منحصربه‌فردی داشته باشند، افزایش قیمت منطقی است. با این حال، او نگفت که آیا قصد دارد در آینده قیمت ها را افزایش دهد یا خیر.

اپل در داخل در مورد ارتقاء مدل برتر سری آیفون خود صحبت کرده است. علاوه بر این، قبلاً برای متمایز کردن نسخه‌های Pro خود از سایر آیفون‌ها تلاش بیشتری کرده است تا مشتریان را به خرج کردن پول بیشتر ترغیب کند.

اپل از مواد بدنه، پردازنده ها و دوربین های مختلف برای تعریف بیشتر سطوح محصول استفاده می کند.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما کاربران چقدر برای آیفون 16 اولترا هزینه خواهند کرد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا