اخبار فناوری

آیکون گلکسی رینگ سامسونگ در اپلیکیشن Wearable این شرکت دیده شد؛ عرضه در سال 2024

نشانه‌های فزاینده‌ای از کار سامسونگ بر روی حلقه هوشمندی به نام Galaxy Ring وجود دارد که می‌تواند معیارهای سلامتی و تناسب‌اندام کاربران را اندازه‌گیری کند. اکنون، یک مدرک دیگر شامل نماد آیکون دیده شده است که حاکی از عرضه قریب‌الوقوع گلکسی رینگ سامسونگ در آینده نزدیک است.

آیکون گلکسی رینگ سامسونگ

آخرین نسخه از اپلیکیشن Galaxy Wearable سامسونگ اخیراً توسط برخی از کاربران مورد بررسی قرار گرفته است. درنهایت مشخص شد که این برنامه حاوی آیکون جدیدی است که شبیه یک حلقه می‌باشد. چنین نمادی قبلاً در برنامه Galaxy Wearable دیده نشده بود. بنابراین، این احتمال وجود دارد که شرکت کره‌ای درحال کار بر روی یک حلقه هوشمند باشد و ازطریق اپلیکیشن Galaxy Wearable مراحل آزمایشی آن را سپری می‌کند.

درحالی‌که هنوز اطلاعات زیادی در مورد گلکسی رینگ در دست نیست، تا حد زیادی شایعه شده است که می‌توان آن را روی انگشتان قرار داد و می‌تواند تمرینات را ردیابی کرده، ضربان قلب را اندازه‌گیری کند، خواب را ردیابی کند و کارهای دیگر را انجام دهد. انتظار می‌رود که گلکسی رینگ در اوایل سال آینده درکنار سری گلکسی S24 در جریان رویداد Galaxy Unpacked 2024 معرفی شود.

آیکون گلکسی رینگ سامسونگ

آیکون گلکسی رینگ سامسونگ

اکثر حلقه‌های هوشمند موجود درحال‌حاضر از سوی برندهای معروف نیستند. بنابراین، اگر سامسونگ یک حلقه هوشمند را در سال آینده معرفی کند، به‌لطف اکوسیستم موجود محصولات موبایل و بودجه بازاریابی هنگفت، فرصت خوبی برای ایجاد سهمی زیادی در این بازار خواهد داشت. بااین‌حال، این حلقه باید از دقت و صحت ردیابی سلامتی و تناسب‌اندام قابل‌اعتماد و دقیقی برخوردار باشد تا این اتفاق بیفتد.

بااین‌حال، گلکسی رینگ همچنین می‌تواند بازار گلکسی واچ سامسونگ را نیز کساد کند زیرا هم حلقه هوشمند و هم ساعت هوشمند ممکن است کارهای مشابه زیادی را انجام دهند. علاوه‌بر این، گلکسی رینگ می‌تواند ارزان‌تر از گلکسی واچ باشد زیرا مورد دوم دارای نمایشگر، GPS و برخی ویژگی‌های دیگر است که در حلقه یافت نمی‌شود.

نظر شما درباره آیکون گلکسی رینگ سامسونگ چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/16/%D8%A2%DB%8C%DA%A9%D9%88%D9%86-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86-wearable/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا