اخبار فناوری

تصاویر جدید تبلت گوگل پیکسل جزئیات طراحی بیشتری را نشان می دهد

انتظار می رود تبلت پیکسل به عنوان اولین دستگاه گوگل در این رده، اواخر امسال در کنار سری پیکسل 8 و پیکسل فولد عرضه خواهد شد. گوگل اولین بار این تبلت را سال گذشته در رویداد Google I/O 2023 به نمایش گذاشت و اطلاعات بسیار کمی در مورد آن در اختیار رسانه ها قرار داد. با این حال، از آن زمان، شاهد افشای اطلاعات و شایعات زیاد تور این تبلت را گرفته ایم. به تازگی تصاویر واضح جدیدی از تبلت گوگل پیکسل منتشر شده است که جزئیات بیشتری از این دستگاه مانند محل دقیق دکمه ها و کلید حریم خصوصی جدید را به ما نشان می دهد.

تصاویر جدید تبلت گوگل پیکسل

در حال حاضر، برنامه های گوگل برای تبلت پیکسل شامل چندین ویژگی است که به شما امکان می دهد از آن به عنوان یک نمایشگر هوشمند استفاده کنید. بنابراین، ادغام یک دکمه فیزیکی منطقی است زیرا می تواند به عنوان یک سوئیچ حریم خصوصی عمل کند. این کلید معمولا در نمایشگرهای هوشمند یافت می شود.

این افشاگری توسط اسنوپی تک چه کسی رندرهای تبلت پیکسل را به اشتراک گذاشته است.

تصاویر جدید تبلت گوگل پیکسل

تصاویر جدید تبلت گوگل پیکسل

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، به نظر می رسد تبلت پیکسل دارای یک سوئیچ در سمت راست خود است. برای کسانی که مطمئن نیستند سوئیچ حریم خصوصی چه کاری انجام می‌دهد، دستگاه‌های خانه هوشمند معمولاً سوئیچ‌هایی دارند که از خاموش شدن میکروفون آن‌ها در زمانی که این دستگاه‌ها به برق متصل هستند و در حال استفاده نیستند، اطمینان حاصل می‌کنند. با توجه به اینکه این تبلت قرار است با دستگاه های خانه هوشمند فعلی گوگل ادغام شود، تعجب نخواهیم کرد که آن را به یک سوئیچ سخت افزاری مجهز کنیم.

متأسفانه، ما نمی‌توانیم اطلاعات بیشتری در مورد این ویژگی تأیید کنیم زیرا آخرین باری که گوگل تبلت پیکسل را به نمایش گذاشت، هیچ کلیدی روی آن وجود نداشت. با این حال، اکنون به نظر می رسد که سیاست شرکت تغییر کرده است و این یک حرکت عالی از جانب گوگل خواهد بود.

وقتی صحبت از مشخصات می شود، شایعات متناقضی در مورد چیپست تبلت پیکسل وجود دارد. برخی می گویند که این تبلت از Tensor G2 استفاده خواهد کرد، در حالی که در گذشته شایعاتی مبنی بر استفاده از Tensor اصلی از سری پیکسل 6 وجود داشت.

نظر شما در مورد تصاویر جدید تبلت گوگل پیکسل چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا