اخبار فناوری

اپل هندزفری با پورت USB-C را همراه با سری آیفون 15 عرضه خواهد کرد

با توجه به اینکه انتظار می‌رود هر چهار مدل سری آیفون 15 به‌جای پورت لایتنینگ از USB-C استفاده کنند، گفته می‌شود چندین لوازم جانبی اپل نیز به درگاه USB-C مجهز خواهند شد. به‌عنوان‌مثال، طبق توییتی که به‌تازگی از افشاگر ShrimpApplePro منتشر شده است، هندزفری EarPods اپل با کانکتور USB-C درحال‌حاضر مراحل تولید انبوه خود را سپری می‌کند و وظیفه‌ی تأمین آن نیز برعهده Foxconn است.

هندزفری اپل با پورت USB-C

طبق این شایعه، EarPods جدید مستقیماً بدون آداپتور به درگاه USB-C در مدل‌های آیفون 15 متصل می‌شود. هدفون‌های سیمی اپل درحال‌حاضر با کانکتور لایتنینگ یا جک 3.5 میلی‌متری صدا در دسترس هستند و هر دو نسخه 19 دلار قیمت دارند.

از زمانی که اپل ایرپادزهای بی‌سیم خود را در سال 2016 عرضه کرد و جک هدفون را در آیفون‌ها حذف کرد، محبوبیت EarPods رفته‌رفته کمرنگ شد، اما همچنان گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر برای مشتریان به‌شمار می‌رود. EarPods همچنین با یک کنترل از راه دور داخلی و بدون نیاز به شارژ یا متصل کردن ازطریق بلوتوث، یک تجربه گوش دادن ساده و بدون افت کیفیت به‌همراه حداقل تأخیر در بازی‌ها را ارائه می‌دهد.

هندزفری اپل با پورت USB-C

هندزفری اپل با پورت USB-C

EarPods USB-C برای کاربران آیپد نیز مفید خواهد بود، زیرا بیشتر سری این تبلت نیز درگاه لایتنینگ و جک هدفون را به‌نفع پورت USB-C کنار گذاشته‌اند و بنابراین کاربران می‌توانند از هندزفری جدید با پورت USB-C در آیپد خود استفاده کنند.

انتظار می‌رود اپل سری آیفون 15 خود را در شهریورماه معرفی کند و احتمالاً EarPods جدید تقریباً در همان زمان عرضه خواهد شد. مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر اپل، پیش‌تر ادعا کرده بود که لوازم جانبی دیگری مانند قاب‌های شارژ AirPods، بسته باتری MagSafe و سه‌گانه Magic Keyboard/Trackpad/Mouse در آینده نیز به USB-C مجهز خواهند شد.

دیدگاه شما پیرامون احتمال عرضه هندزفری EarPods اپل با پورت USB-C چیست؟ شما کدام نوع هدفون را ترجیح می‌دهید؛ سیمی یا بی‌سیم؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/30/%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B2%D9%81%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%AA-usb-c-%D8%B1%D8%A7-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D9%81/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا