اخبار فناوری

طراحی و مشخصات گوشی HMD Pulse فاش شد

HMD Global به عرضه گوشی های هوشمند با برند نوکیا ادامه می دهد. اما این شرکت همچنین در تلاش است تا از برند خود در گوشی های هوشمند آینده خود استفاده کند. اکنون طراحی و برخی از مشخصات کلیدی HMD Pulse فاش شده است. در ادامه به جزئیات این گزارش می پردازیم.

تلفن اقتصادی HMD Pulse با تراشه Unisoc در راه است

گفته می شود HMD Pulse دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی IPS LCD با وضوح HD+ و حاشیه های باریک است. بر اساس اطلاعات منتشر شده در گذشته، این گوشی هوشمند به قدرت پردازشی خود از تراشه نیاز دارد Unisoc T606 این دستگاه با رم 4 یا 8 گیگابایتی عرضه خواهد شد. انتظار می رود HMD Pulse با اندروید 14 خارج از جعبه عرضه شود.

HMD Pulse

HMD Pulse

علاوه بر طراحی HMD Pulse، نشت جدید مشخصات بیشتری از گوشی هوشمند را نیز به اشتراک می گذارد. این دستگاه دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی (با ویژگی های هوش مصنوعی) خواهد بود. انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی باشد. متاسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد قدرت شارژر این دستگاه به بیرون درز نکرده است. انتظار می رود این سری از گوشی های HMD شامل مدل های Pulse+ و Pulse Pro باشد.

عرض پالس HMD

طبق رندرهای منتشر شده، HMD Puls در رنگ های آبی، مشکی و صورتی عرضه خواهد شد. طراحی این دستگاه مشابه برخی از گوشی های قبلی نوکیا است (به عنوان مثال نوکیا C32) او هست.

طراحی HMD Pulse

طراحی HMD Pulse

پسندیدن GSMArena او اشاره می کند که شاید برای تماشای سریال نبض باید تا ماه جولای صبر کنیم. همچنین انتظار می‌رود که سه مدل جدید در دست توسعه باشند: HMD Legend، HMD Legend Plus و legend Pro. هر دو سری از این گوشی های هوشمند احتمالا در ماه جولای (اوایل تیر تا اوایل مرداد) معرفی می شوند.

برند HMD یک گوشی ساده با تم باربی و یک گوشی قابل تنظیم ارائه می دهد

نظر شما در مورد طراحی این گوشی هوشمند HMD چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/16/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-hmd-pulse-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا