اخبار فناوری

تصویر زنده Oppo Reno 9 فاش شد: چیپست Snapdragon 778G معرفی شد

اوپو سری Reno 8 خود را در اوایل سال جاری عرضه کرد و طبق گزارش‌ها، این شرکت اکنون روی نسل بعدی این خانواده کار می‌کند. پیش از این شایعاتی در مورد مشخصات و همچنین تصویر جعبه این گوشی منتشر شده بود. اخیراً تصویر زنده ای از اوپو رنو 9 به بیرون درز کرده است که هم پشت و هم قسمت جلوی دستگاه و همچنین طراحی ماژول دوربین و صفحه تقریباً بدون حاشیه آن را نشان می دهد. در گزارش دیگری، استفاده از چیپ قدیمی‌تر اسنپدراگون 778G به جای نسل اول اسنپدراگون 7 که نسبت به نسل قبلی کاهش یافته بود، تایید شد.

تصویر زنده Oppo Reno 9

یک افشاگر چینی در شبکه اجتماعی Weibo، اخیراً تصویر زنده احتمالی OPPO Reno 9 را به اشتراک گذاشته است. همانطور که در تصاویر مشاهده می شود، ماژول دوربین دستگاه با تصویر لو رفته قبلی مطابقت دارد. از نظر طراحی نیز این دستگاه شباهت زیادی به نسل قبلی خود دارد. این گوشی دارای طراحی ماژول دوربین با دو لنز دوربین بزرگ و یک لنز کوچک به همراه فلاش LED است. این گوشی همچنین دارای یک فلاش اضافی است که احتمالاً یک سنسور دمای رنگ مربوط به دما خواهد بود. در قسمت جلویی، یک سوراخ پانچ در مرکز نمایشگر وجود دارد که سنسور لنز سلفی را در خود جای داده است.

تصویر زنده Oppo Reno 9

تصویر زنده Oppo Reno 9

گزارش های قبلی حاکی از آن بود که این دستگاه ممکن است با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی عرضه شود. این گوشی همچنین به چیپست اسنپدراگون 778G مجهز خواهد شد. در حالی که مدل Pro ممکن است با چیپست مدیاتک Dimensity 8100 عرضه شود. همچنین گفته می شود که این دستگاه دارای سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 برای لنز اصلی خود است. مدل های استاندارد و پرو می توانند باتری هایی با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت داشته باشند.

جزئیات در مورد Reno 9 هنوز کمیاب است. گزارش شده است که این گوشی در سه ماهه چهارم سال جاری در چین عرضه خواهد شد. با این حال، اوپو هنوز تاریخ عرضه رسمی این سری را مشخص نکرده است.

نظر شما در مورد تصویر زنده Oppo Reno 9 و مشخصات احتمالی آن چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا