اخبار فناوری

اولین دستگاه تاشو اپل یک مک بوک 20 اینچی در سال 2027 خواهد بود

به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، این شرکت قصد دارد تا حدود سه سال آینده از اولین دستگاه تاشو خود رونمایی کند. بااین‌حال، وی بیان می‌کند که این دستگاه نه یک آیفون و آیپد، بلکه یک مک بوک 20 اینچی با نمایشگر تاشو خواهد بود.

اولین دستگاه تاشو اپل

Kuo امروز در پستی در X گفت: «تنها محصول تاشو اپل با برنامه توسعه مشخص، مک بوک 20.3 اینچی است که انتظار می‌رود در سال 2027 وارد تولید انبوه شود.» وی جزئیات بیشتری در مورد این دستگاه ارائه نکرد.

کو سومین منبعی است که در کنار راس یانگ، تحلیلگر صنعت نمایشگر و وب‌سایت کره‌ای The Elec، به‌احتمال عرضه یک مک بوک 20 اینچی اشاره کرده است.

اولین دستگاه تاشو اپل

اولین دستگاه تاشو اپل

بزرگ‌ترین لپ‌تاپی که اپل درحال‌حاضر می‌فروشد، مک بوک پرو 16 اینچی است. این شرکت همچنین یک بار یک مک بوک پرو 17 اینچی را ارائه کرد که در سال 2012 تولید آن متوقف شد. مک بوک تاشو جدید دارای صفحه‌نمایشی است که در صورت گسترش کامل به‌صورت قطری حدود 20 اینچ است، اما کو هیچ جزئیاتی در مورد طراحی دقیق این دستگاه ارائه نکرد.

کو همچنین بیان داشت که مک بوک 20 اینچی تنها محصول تاشو اپل با برنامه توسعه مشخص است که نشان می‌دهد آیفون یا آیپد تاشو به این زودی‌ها عرضه نمی‌شود.

در اوایل سال جاری، The Information گزارش داد که اپل از سال 2018 ایده یک آیفون تاشو با دو نمونه اولیه مختلف را بررسی کرده است. یکی از آن‌ها بیشتر شبیه یک گوشی معمولی به‌نظر می‌رسد، درحالی‌که دیگری بیشتر شبیه به یک آیپد است که تا می‌شود. بااین‌حال، یک وبلاگ نویس چینی در ادامه بیان داشت که نمونه‌های اولیه اپل نتوانستند تست‌های کیفی را پشت سر بگذارند و این پروژه‌ها به‌طور موقت به حالت تعلیق درآمده‌اند.

نظر شما درباره اولین دستگاه تاشو اپل در قالب یک مک بوک بزرگ چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/08/__trashed-3/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا