اخبار فناوری

طراحی OnePlus Buds Pro 2 در تصاویر زنده آشکار شد

نسل اول هدفون OnePlus Buds Pro سال گذشته با کیفیت صدای خوب، حذف نویز فعال و طراحی جذاب معرفی شد. اکنون، این شرکت قرار است در هفته های آینده از OnePlus Buds Pro 2 رونمایی کند و حتی امروز طراحی آن را تایید کرد. ایرپادهای بعدی این شرکت تقریباً شبیه به نسل اول خواهند بود، اما انتظار می‌رود که بهبودهای کیفیت صدا و همچنین پشتیبانی از صدای مکانی به مدل جدید اضافه شود.

طراحی OnePlus Buds Pro 2 در تصاویر زنده

تاکنون OnePlus تایید کرده است که OnePlus Buds Pro 2 نام مدل جدید AirPods این شرکت خواهد بود که در تاریخ عرضه خواهد شد. 7 فوریه / 18 فوریه این هدفون در هند در کنار گوشی پرچمدار OnePlus 11 معرفی خواهد شد.اما به نظر می رسد این هدفون قبل از عرضه جهانی در چین معرفی شود زیرا OnePlus قبلا طراحی آن را به اشتراک گذاشته است.

این سازنده چینی اخیراً از طراحی بعدی OnePlus Buds Pro 2 در حساب رسمی Weibo خود رونمایی کرده است. آشکار ساختن انجام داد. همانطور که گفته شد ظاهر این مدل شباهت زیادی به نسل اول OnePlus Buds Pro دارد. البته تغییرات جزئی وجود دارد. به عنوان مثال، ساقه هر هدفون دارای یک سوراخ میکروفون است که دو برابر بزرگتر از قبل احساس می شود.

طراحی OnePlus Buds Pro 2 در تصاویر زنده

طراحی OnePlus Buds Pro 2 در تصاویر زنده

علاوه بر این، این هدفون با رنگ سبز Arbor نشان داده شده است و بسیار عالی به نظر می رسد. این شرکت تنها یک رنگ را معرفی کرد، اما احتمالاً گزینه های بیشتری وجود خواهد داشت. همچنین لوگوی Dynaudio روی هدفون وجود دارد که نشان می دهد OnePlus برای تنظیم بهتر با شرکت صوتی دانمارکی همکاری کرده است.

قاب OnePlus Buds Pro 2 نیز با طراحی جمع و جور خود کاملاً آشنا به نظر می رسد. همچنین دارای یک روکش براق است که لوگوی OnePlus روی آن حک شده است.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که این هدفون دارای دو درایور 11 میلی‌متری و 6 میلی‌متری است و از حذف نویز فعال (ANC) تا 45 دسی‌بل، کدک LHDC 4.0 و همچنین صدای فراگیر پشتیبانی می‌کند. باتری همچنین می تواند تا 9 ساعت با ANC خاموش و 38 ساعت دیگر با جعبه شارژ کار کند.

نظر شما در مورد طراحی OnePlus Buds Pro 2 در تصاویر زنده آن چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا