اخبار فناوری

اولین آپدیت گلکسی اس 24 با محوریت بهبود دوربین و نمایشگر سرانجام منتشر شد + جزئیات رسمی

پس از وقفه طولانی در ارائه اولین آپدیت سری گلکسی اس 24، برند سامسونگ سرانجام امروز به‌روزرسانی نرم‌افزاری فوریه 2024 را برای پرچمداران خود منتشر کرد. این همان آپدیتی است که سامسونگ چند روز پیش در مورد آن صحبت کرده بود. هدف از انتشار این آپدیت رفع برخی از مشکلات مربوط به دوربین و نمایشگر است که برخی از کاربران این گوشی‌ها با آن مواجه بوده‌اند.

اولین آپدیت گلکسی اس 24

مجموعه‌ای از بهبودها در به‌روزرسانی 554 مگابایتی سری گلکسی اس 24 وجود دارد، ازجمله مواردی که کاربران از زمان عرضه این گوشی‌ها درخواست کرده بودند. همچنین وصله امنیتی فوریه نیز با همین آپدیت به گوشی‌ها می‌آید.

این به‌روزرسانی دارای نوار جدید Vividness است که به کاربران امکان می‌دهد غلظت رنگ‌های نمایشگر را مطابق میل خود تنظیم کنند. سامسونگ در پرچمداران جدید خود رنگ‌های مرده‌تری را با نمایه رنگی پیش‌فرض Vivid انتخاب کرد، اما تنظیمات جدید به شما امکان می‌دهد غلظت رنگ‌ها را افزایش دهید. وقتی به‌روزرسانی را دریافت کردید، نوار جدید را در بخش Settings > Display > Advanced settings پیدا خواهید کرد.

سامسونگ همچنین در انجمن‌های کره‌ای خود خاطرنشان می‌کند که به‌روزرسانی گلکسی S24 چندین بهبود دوربین را نیز به‌همراه دارد. برخی از این موارد به گلکسی اس 24 اولترا محدود می‌شوند، اما باید کیفیت تصویر بهبودیافته‌ای را در کل سری مشاهده کنید. در زیر لیستی از تمام تغییرات دوربین در سری گلکسی S24 آمده است:

اولین آپدیت گلکسی اس 24

اولین آپدیت گلکسی اس 24

  •  کیفیت تصویر با تنظیم روشنایی هنگام عکاسی با نور پس‌زمینه در حالت پیکسل بالا بهبود یافته است.
  •  وضوح متن هنگام استفاده از زوم با بزرگنمایی بالا بهبود یافته است. (فقط Galaxy S24 Ultra)
  •  وضوح و کیفیت تصویر هنگام ضبط ویدیوی بهبود یافته است. (فقط Galaxy S24 Ultra)
  •  در حالت پیش‌نمایش عکس، روشنایی نواحی تاریک در محیط‌های داخلی افزایش یافته و وضوح تصویر نیز بهبود یافته است. (فقط Galaxy S24 Ultra)
  •  داده‌های رنگی در حالت غذا بهبود یافته است.
  •  رنگ‌ها با تنظیم اشباع و تعادل رنگ سفید در حالت شب بهبود یافته‌اند.
  •  کیفیت تصویر هنگام زوم کردن روی گالری پس از عکسبرداری با فرمت جدید DNG در برنامه Expert RAW بهبود یافته است.
  •  بیان سوژه‌های متحرک سریع در شرایط نور پس‌زمینه در حالت عکس بهبود یافته است. (فقط Galaxy S24 Ultra)
  •  نوردهی و بیان رنگ سوژه‌ها (افراد، گل‌ها و غیره) در حالت عکس بهبود یافته است. (فقط Galaxy S24 Ultra)
  •  گزینه “Sharpness” در تنظیمات نمایشگر به “Screen Mode” اضافه شده است تا بتوانید از رنگ‌های زنده‌تر لذت ببرید.

لازم‌به‌ذکر است که این آپدیت درحال‌حاضر برای کاربران سری گلکسی اس 24 در کره جنوبی منتشر شده است و سایر دارندگان این گوشی‌ها در نقاط دیگر باید چند روزی را منتظر بمانند تا به‌روز‌رسانی مذکور برای دستگاه آن‌ها ارائه شود.

سامسونگ همچنین اشاره کرده است که در آینده نزدیک بهبودهای دیگری را برای آخرین گوشی‌های پرچمدار خود در قالب چندین آپدیت ارائه خواهد کرد.

نظر شما درباره اولین آپدیت گلکسی اس 24 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/16/%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-24-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%AD%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D9%87%D8%A8%D9%88%D8%AF-%D8%AF/

Updated: 2024-02-17 09:18:29

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا