اخبار فناوری

امکان دانلود Reels اینستاگرام برای کاربران فراهم شد

بخش Reels اینستاگرام محبوبیت زیادی پیدا کرده است و این مورد بدون شک به‌دلیل علاقه چشمگیر به ویدیوهای کوتاه در شبکه‌های اجتماعی به‌ویژه TikTok بوده است. بااین‌حال، درحالی‌که TikTok به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوهای کوتاه ارسال‌شده در برنامه خود را دانلود کنند، اینستاگرام تاکنون از این قابلیت بی‌بهره بوده است. به‌تازگی اما، اینستاگرام امکان دانلود ویدیوهای Reels حساب‌های عمومی را برای کاربران فراهم کرده است تا بیش از پیش با تیک تاک رقابت کند.

دانلود Reels اینستاگرام

شبکه اجتماعی متعلق به متا اخیرا تأیید کرده است که دانلود Instagram Reels بالاخره در موبایل امکان‌پذیر است. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا Reels را در گوشی‌های هوشمند خود دانلود کنند.

مدیرعامل اینستاگرام، آدام موسری، از قابلیت جدید کانال این شبکه اجتماعی برای اعلام اینکه اکنون امکان دانلود Reels اینستاگرام امکان‌پذیر است استفاده کرد. بااین‌حال، این ویژگی درحال‌حاضر تنها برای کاربران در ایالات‌متحده در دسترس است.

همچنین این قابلیت تنها در گوشی‌های موبایل در دسترس می‌باشد، بنابراین اگر از اینستاگرام وب استفاده می‌کنید، نمی‌توانید Reels را دانلود کنید. Reels را فقط از حساب‌های عمومی می‌توان دانلود کرد، نه پیج‌های خصوصی. علاوه‌بر این، کاربرانی که حساب‌های عمومی دارند می‌توانند تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند Reels آن‌ها برای دانلود در دسترس باشد یا خیر.

دانلود Reels اینستاگرام

دانلود Reels اینستاگرام

دانلود ویدیوهای ریلز به‌اندازه کافی ساده است. تنها کافیست روی نماد اشتراک‌گذاری یک Reels ضربه بزنید و سپس گزینه Download را انتخاب کنید. در ادامه ویدیوی موردنظر در گالری شما ذخیره می‌شود. Reels دارای یک واترمارک با لوگوی اینستاگرام و نام حسابی است که آن را آپلود کرده است.

این قابلیت شبیه به TikTok است. یکی از دلایل محبوبیت گسترده TikTok این است که امکان دانلود و ارسال ویدیوها در شبکه‌های دیگر را فراهم می‌کند. این امر کاربران را به TikTok بازگرداند و به رشد بیشتر این شبکه اجتماعی کمک کرد. اینستاگرام اکنون استراتژی مشابهی را به‌کار می‌گیرد و رقابت خود با تیک تاک را بیشتر از گذشته افزایش می‌دهد.

نظر شما درباره قابلیت دانلود ریلز در اینستاگرام چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/21/%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-reels-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا